mateusz25 70 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Mułowaty jest? Też mam 904 i jest troszkę mułowaty i chyba przy okazji remontu silnika też dostanie turbo Odnośnik do komentarza
mateuszc355 2180 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Jaki jest mniej więcej koszt takiego remontu ? Odnośnik do komentarza
locke 293 Opublikowano 8 Grudnia 2013 @zetor10145turbo95 Dzięki @mateusz25 Mo mułowaty jest bo regulator w pompie jest walnięty i nie trzyma wolnych obrotów,A także już są progi na tulejach, no nie ma co się dziwić.Silnik najprawdopodobniej nigdy nie widział remontu 82 rok @mateuszc355 no Oryginał zestawy naprawcze kosztują 250zł za sztukę,głowicę robiliśmy rok temu,wał do szlifu,osiowanie bloku,regeneracja pompy,no wyjdzie trochę,ale lepiej zrobić niż się męczyć.Muszę z ciekawości policzyć koszt remontu Odnośnik do komentarza
pawlus224 2624 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Jeśli opony oryginalne to rzeczywiście się nie napracował Odnośnik do komentarza
prorok 2342 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Ładny sprzęt Jak zrobisz remont to podaj ile taka przyjemność kosztuje Odnośnik do komentarza
locke 293 Opublikowano 10 Grudnia 2013 @pawlus224 Oponki przód oryginał Z tyłu ktoś założył barumy(z wierzchu są bardziej spękane niż w naszej 385 gdzie są oryginały opony Stomil z 78 roku Za poprzedniego właściciela w lesie pracował, stąd te pogięte błotniki. @prorok No ja niedługo z ciekawości policzę,ale jak zrobimy remont to napiszę całkowity koszt Odnośnik do komentarza
gracjan260298 0 Opublikowano 20 Marca 2014 możesz mi porobić foty tego ursusa prosze o szybkie odp Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się