Skocz do zawartości

JD 6830


Gość
  • 3879 wyświetleń

Pierwszy przegląd :)


Rekomendowane komentarze

Pierwszy przegląd jest na ok 100 godzin. Ciągnik fabrycznie zalany jest specjalnym olejem break-in.

 

Hmm, czy ja wiem, że pierwszy przegląd w JD jest drogi... Raczej uważam wręcz przeciwnie. Filtry i oleje w porównaniu z NH są tanie.

 

Cena zależy od dealera. U mnie kosztuje to (w netto):

- RE504836- filtr oleju silnika- 55 zł

- RE522878- filtr paliwa- 100 zł

- RE529643- filtr paliwa- 95 zł

- AL156625- filtr hydr- 125 zł

- AL169573- filtr skrzynia- 210 zł

 

- olej silnikowy PLUS 50 II:

* z beczki- 14 zł/l

* beczka 55 l- 15,80 zł/l

* beczka 20 l- 17,00 zł/l

 

- olej hydrauliczny HY GARD:

* z beczki- 13,80 zł/l

* beczka 55 l- 14,90 zł/l

* beczka 20 l- 15,00 zł/l

 

TheBociek1996

Jesteś pewien, że za darmo :D ?

po 100 czy po 250 czy moze wrecz po 500godz?

bo ten pierwszy przegląd jakoś dziwnie jest definiowany, książka jedno a serwis drugie

No to rzeczywiście jest dylemat. Z drugiej strony jeżeli jakiś serwis mocno by się uparł mógł by chcieć cofnąć nam gwarancję bo oni zawsze do czegoś się by przyczepili. U nas też było napisane że pierwszy po 100 mtg, drugi po 500 i tak cały czas a serwis z kolei że lepiej robić to wcześniej bo paliwa w Polsce niby zasiarczone. W sumie to też chcą zarobić bo w moim przypadku robię troszkę tych mtg ( mam dwa ciągniki SDF, inny koncern ale kwestia przeglądów jak przypuszczam ta sama ) ale kiedy ktoś mało robi takim ciągnikiem to przez rok zrobi około 100 mtg, czyli uda się zrobić jeden czy dwa przeglądy a takich osób w mojej okolicy jest trochę więc jeśli teraz zrobimy pierwszy po 100 mtg to w mojej okolicy jakieś 70 % użytkowników by się na to nie łapało.

 

No to rzeczywiście jest dylemat. Z drugiej strony jeżeli jakiś serwis mocno by się uparł mógł by chcieć cofnąć nam gwarancję bo oni zawsze do czegoś się by przyczepili. U nas też było napisane że pierwszy po 100 mtg, drugi po 500 i tak cały czas a serwis z kolei że lepiej robić to wcześniej bo paliwa w Polsce niby zasiarczone. W sumie to też chcą zarobić bo w moim przypadku robię troszkę tych mtg ( mam dwa ciągniki SDF, inny koncern ale kwestia przeglądów jak przypuszczam ta sama ) ale kiedy ktoś mało robi takim ciągnikiem to przez rok zrobi około 100 mtg, czyli uda się zrobić jeden czy dwa przeglądy a takich osób w mojej okolicy jest trochę więc jeśli teraz zrobimy pierwszy po 100 mtg to w mojej okolicy jakieś 70 % użytkowników by się na to nie łapało.

przecież serwis nie może działać wbrew prawu i naciągać klientów na dodatkowe koszty, większe spółki, właściciele ziemscy mają swoich prawników i doskonale wiedzą o tym

tak to jest jak ktoś napisze jakąś bzdurę na forum, a nie zadowoleni ze serwisu zawsze się znajdą

Nie chodzi mi o nie zadowolenie z serwisu bo jest on na wysokim poziomie u JD jak i w SDF. Chodzi bardziej zasadę jaką diler przyjmuje. W twoich okolicach jeśli są spore kombinaty może działa to na trochę innej zasadzie. U mnie w okolicy gospodarstwo 60 ha jest już duże ale takich jest nie wiele przez co każdy będzie przestrzegał tego co diler powie. Druga sprawa to samo podejście ludzi że nowy ciągnik to się musi jak dawne C-330 i spółka docierać powoli i tak pyka sobie i pyka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v