barto7245 40 Opublikowano 17 Października 2013 @lukasz2564: Tak, bez napędu kopie się okropnie Odnośnik do komentarza
proxima100 73 Opublikowano 17 Października 2013 Jak nr katalogowy tej dolnej szyby? Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3345 Opublikowano 18 Października 2013 Chyba 358 ale nie jestem pewien,u siebie też nie dawno zakładałem.Kosztuje nie wiele bo 25zł. Odnośnik do komentarza
proxima100 73 Opublikowano 18 Października 2013 U mnie właśnie 358 jest lekko za mała ;/ Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3345 Opublikowano 20 Października 2013 Szyba jest ok,tylko uszczelka za wąska,porównaj sobie uszczelki oryginalne a te nowe i zobaczysz różnicę.Ja u siebie dodatkowo przykleiłem szybę,klejem do szyb samochodowych. Odnośnik do komentarza
czesio200 3400 Opublikowano 20 Października 2013 jak jest napęd to po co się męczyć i orać bez obojętni jakim ciągnikiem. znam kilku co z 360 przesiedli się na nowe belarusy i orzą bez napędu bo "szkoda napędu" Odnośnik do komentarza
Ursusc385 1659 Opublikowano 20 Października 2013 To może niech szpadlem kopią, bo w końcu ciągnika też szkoda ? Odnośnik do komentarza
barto7245 40 Opublikowano 20 Października 2013 Bez sensu jest kupić ciągnik z przednim napędem i nie używać go. Mogli pokupywać ciągniki bez przedniego, przynajmniej taniej by wyszło Odnośnik do komentarza
czesio200 3400 Opublikowano 21 Października 2013 tak samo myślę jak wy koledzy ale ja nie mam nic do tego niestety. ja wjeżdżając w pole praktycznie zawsze włączam napęd (jeśli go mam) u nas mtz bez napędu po oranym to na pusto się męczy bo piach i zaraz tonie na 20cm. a do orki to ciągnika bez napędu już nie chce) Odnośnik do komentarza
emtecc 22 Opublikowano 18 Listopada 2013 Witaj Jakiś czas temu pod zdjęciem Zetora z agregatem pytałem Cię na jakim biegu i obrotach jeździsz. I najważniejsze co mnie interesuje jaką masz temperaturę w ciężkich pracach i czy taką samą temp. utrzymuje w gorące dni przy ciężkiej pracy. Potrafisz określić jak szybko rozgrzeje Ci sie do 90 stopni? Mój 7745 z nowym termostatem -wahler'a 78 stopni- bardzo szybko osiąga temp. 90 stopni. Szacunkowo po przejechaniu 1,5 kilometra lub jakieś 150 metrów przy orce pługiem 4*40. Czy to nie za szybko? U mnie temp (przynajmniej o tej porze roku) jest w okolicach 90 stopni (lub o grubość wskazówki przesunie się dalej). Dziwi mnie jedno- po zgaszeniu silnika i ponownym włożeniu kluczyka temp. spada ok 10 stopni. Gdy pracuje i dodatkowo włączę światła mijania+ lampa z tyłu jest ok 110 stopni - nie wierzę temu zegarowi. Mam agregat 2.8 + podwójne wały i przedsiewnie jeżdżę na 2 biegu i 1800 obr ( u mnie są koła R34). Nawet na 2 biegu pod górkę brakuje mu siły. Sytuacja wygląda następująco: pod górkę podjeżdżam na 1800 obr i w miarę podjeżdżania spadają do ok 1100obr. Gdy pod górkę podjeżdżam z obr. 1300 to to też spadną do 1100. Wygląda jakby brakowało mu paliwa żeby utrzymać obroty - ale dlaczego? Jeszcze jedno co mi się przypomniało... gdy silnik ma ciężko zaczyna dymić na czarno ze względu na niedopalone paliwo. U mojego jeszcze nie widziałem jak puścił czarny dym przy obciążeniu. Filtry są ok, pali bez problemu, nie zapowietrza się, oleju nie bierze od wymiany do wymiany. Odnośnik do komentarza
barto7245 40 Opublikowano 18 Listopada 2013 @emtecc: no więc żeby rozgrzał się do takiej temperatury musi minąć około 15 min pracy silnika oczywiście spokojnej, tzn bez przeciążeń. Mój ma ten sam problem z zegarem, troche wariuje. Przy cięższych pracach też była wysoka temperatura i często wodę wyrzucało z chłodnicy. Dlatego wymieniłem chłodnice i myślę że temperatura jest stosunkowo miejsza przy tych samych pracach. Możesz jeszcze spróbować zmienić zegar, może to coś da. Jakim biegiem orzesz? Dziwi mnie trochę, że brakuje twojemu 7745 mocy w agregacie 2,80m. Może to jest wina pompy albo wtrysków? Twój zetor jest o te kilka koni mocniejszy od mojego, a u mnie idzie na 3 biegu z agregatem 3,20m, fakt czasem pod górkę zbraknie mocy, ale na 2 to już nie ma możliwości żeby osłabł. jeśli dymi na czarno to jest kolejny powód żeby wtryski sprawdzić. u mnie znowu zaczął kopcić na niebiesko, trzeba będzie do silnika zajrzeć. Przed ustawieniem wtrysków kopcił jeszcze gorzej. To są tylko moje spostrzeżenia więc jeśli masz możliwość zapytaj się o to jakiegoś znajomego mechanika. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się