Exx 7 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Od czego ten silnik tak dostał gorąca i chyba pękniętej rurki od smoka Odnośnik do komentarza
pioter1222 156 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Chyba to samo się stało w claasie u znajomego na półmetku żniw. 5l oleju przez dzień potrafił wziąć Ale całkiem odmówił posłuszeństwa i dostanie generalkę silnika Odnośnik do komentarza
bobytempelton 161 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 To jest efekt pękniętego pierścienia, jeżdżone na nim było bardzo długo, pierścień pękł przy montażu lub po przegrzaniu, niedosmarowaniu dłuższy czas temu (stawiam na montaż). Pęknięta rurka na magistrali nie ma nic do tego, tuleje smarowane są rozryzgowo. Odnośnik do komentarza
asasinator666 108 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Jeśli silnik jest w dobrej kondycji to temperatura otoczenia 39 stopni mu nie zaszkodzi- w tym musiało coś wcześniej nawalić. Odnośnik do komentarza
Patrick345 142 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Co to jest 39 stopni dla silnika kiedy on przy około 90 stopniach ma najlepsze warunki do pracy. Dobry układ chłodzący i nawet w skwarze 50* robić można. Odnośnik do komentarza
kamil496 40 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 A tak w ogóle to z jakiego silnika to jest?? Odnośnik do komentarza
pawlus224 2624 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Przez 15 minut nawet by się nie rozgrzał do 60 stopni więc nie tędy droga ... Odnośnik do komentarza
Exx 7 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Silnik 17 Lat po remoncie ale tak jak koledzy wyżej piszecie w tamtym roku zaczął pobierać olej (2 do 3 l na dzień ) a w tym roku już stało się i tak i przy okazji okazało się ze dwie rurki od oleju są pęknięte Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się