Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Ursus C-4011 - C-362

Ursus C-360

Brak słów... Nie życzę tego nikomu nigdy... kiedy zdemontowałem jedną ze stóp głównych wału korbowego w celu sprawdzenia stanu panewek ( dwa lata temu były zmieniane wszystkie ) okazało się że wał do szlifu a panewki do wyrzucenia. Wtedy zastanowienie co spowodowało takie szybkie zużycie tych elementów... po oględzinach bloku okazała się że w skrzynia korbowa nie jest dokładnie oczyszczona z piasku od formy odlewniczej i ziarenka piasku odpadające od tej reszty formy dostawały się między wał a panewki... o to fotka sad.pngsad.pngsad.pngsad.pngsad.png



11 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Ja też remontuje :) osiowanie bloku szlif wału korby po regeneracji zestawy naprawcze nowe .. podnośnik przód 


A teraz mam pytanie do was koledzy 


wiecie może z jaką siłą się dokręca panewki główne i korbowodowe  ?

 rafto nie tracił ciśnienia po prostu zajrzałem tam z czystej ciekawości, miałem zdemontowana miskę wiec mówię sobie że nie szkodzi zajrzeć...


bezeta1najwidoczniej musiały się dostawać gdzieś bokiem bo panewki korbowodowe były nie ruszone a główne do wyrzucenia...


szubinska  silnik jest z 88 roku a na wale korbowym jest 2006 więc był zmieniany i ciekawe który to już wał bo w oryginalnym chyba możliwość szlifów się skończyła :)


 

ja do swojej 60 za remont silnika dałem 3tyś już kilka lat temu a teraz wszystko droższe.


z wałami po szlifie też jest ciekawie bo niektóre nie są czyszczone tylko odrazu zakładane. taki jest  urok niewiedzy.


ale nowy to już powinien być gotowy do montażu.

czystość składania to jest pierwsza i najważniejsza zasada mechaniki a silnika to jeszcze 10 razy ważniejsza... 


szkoda że poprzedni właściciele tego nie wiedzieli :( 


 


Mnie na razie wyniosło 2442 zł dlatego że głowice sam sobie regeneruje bo mam do tego warunki i rzecz jasna doświadczenie dlatego też i taniej... 

taka niepewna diagnoza - jak masz odpowietrzenie? Co z ciśnieniem oleju? co to za olej? czy układ tłokowy szczelny? Jak tam układ paliwowy?

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×