Skocz do zawartości

Ursus C-360


Gość
  • 5816 wyświetleń

Brak słów... Nie życzę tego nikomu nigdy... kiedy zdemontowałem jedną ze stóp głównych wału korbowego w celu sprawdzenia stanu panewek ( dwa lata temu były zmieniane wszystkie ) okazało się że wał do szlifu a panewki do wyrzucenia. Wtedy zastanowienie co spowodowało takie szybkie zużycie tych elementów... po oględzinach bloku okazała się że w skrzynia korbowa nie jest dokładnie oczyszczona z piasku od formy odlewniczej i ziarenka piasku odpadające od tej reszty formy dostawały się między wał a panewki... o to fotka sad.pngsad.pngsad.pngsad.pngsad.png


Rekomendowane komentarze

 rafto nie tracił ciśnienia po prostu zajrzałem tam z czystej ciekawości, miałem zdemontowana miskę wiec mówię sobie że nie szkodzi zajrzeć...


bezeta1najwidoczniej musiały się dostawać gdzieś bokiem bo panewki korbowodowe były nie ruszone a główne do wyrzucenia...


szubinska  silnik jest z 88 roku a na wale korbowym jest 2006 więc był zmieniany i ciekawe który to już wał bo w oryginalnym chyba możliwość szlifów się skończyła :)


 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v