Skocz do zawartości

Autosan D46B



Przeróbka przyczepy Autosan D46B sztywnej na wywrotkę


Rekomendowane komentarze

Witam.

Co do kosztów przeróbki to wypowiem się tak:

- nowe siłowniki z kołyskami, kule do siłowników i zabezpieczenia, gumy pod górną ramę  i przewody hydrauliczne - koszt całości 1500 zł

- profil zamknięty na ramę górną 100x50x4 - 240zł  + ceownik gorąco walcowany 80 mm 12 metrów 320 zł

- dodatkowo ze swojego zapasu wykorzystałem ceownik 120 mm pod siłowniki w ramie dolnej - ok 5 metrów

- no i trzeba powyginać blachy na uszy wywrotu, sworznie np ze śrub dorobić itp, ale to we własnym zakresie bez kupna gotowych

 

- dodatkowo blacha na podłogę kwalifikowała się do wymiany i to przyczyniło się do przeróbki - koszt blachy 3 mm grubości - 850 zł

 

Ogółem koszt wyjdzie mnie 3 tyś wraz z wymianą podłogi, ale wiem ze mam zadbaną przyczepę bez połamanej i spawanej ramy, bez wytłuczonych resorów itp.

Jezdziłem i szukalem wywrotki na 1 siłowniku, ale za 5 tys kupić mozna przyczepę do remontu gdzie trzeba wymienić burty, blachy, uszczelnić siłownik , kupić nowe opony i wiele innych - gdzie koszt remontu zamknął by się w granicy 5 tys zł, to wole wyszykować sobie to co posiadam.

Zeby zrobić wywrot na 1 siłownik trzeba by wzmacniać ramę dolną i mocniejszą robić górną, ale mi to nie potrzebne, bo mam 1 wywrotkę na 3 strony i drugą wywrotkę z wywrotem na tył.

Potrzebna mi była wywrotka na bok,więc sobie zrobiłem.

Każdy robi sobie to co potrzebuje:)

 

Pozdrawiam

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v