Skocz do zawartości

Autosan D46B

Przeróbka przyczepy Autosan D46B sztywnej na wywrotkę


Informacje o zdjęciu Autosan D46B


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • sznajdik
  • 147 2439

Moim skromnym zdaniem to jak już robić to wywrót na 3 strony

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • uglibugli
  • 74 831

właśnie mam zamiar zrobić coś podobnego z mojej autosanki ale ja chce zrobić na 3 strony na kulach i z 1 siłownikiem ;) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 637 6931

wedlug mnie malo oplacalne


koszt takiej przerobki nie jest maly, jak doliczymy sobie wartosc przyczepy to wychodzi nam, ze spokojnie mozna bylo znalesc d732, ktora ma znacznie lepsza rame 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość mirek37

Napisano

  • Gość mirek37

 ładna robota, u mnie 5 jest ,szkoda tylko że nie na 3 strony wywrot

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 1553 7035

d-732 jest za wąska a ta bd szersza tak samo jak d-47 a w d tej ostatniej ramy ie należą do najlepszych.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DK94
  • 190 1214

Tylko, wywrot na dwie strony nie każdemu pasuje, ale jest bardziej stabilniejszy i mniej obciąża ramę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 1553 7035

dokładnie na 2 siłownikach wywróci 8 ton nawet na 1 by trzeba porządnie wzmocnić ramę dolną i górną.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • SipmaZ224
  • 62 1038

Rewelacja jak dla mnie smile.png

 

 

 

Ceownik w dolnej ramie został oryginał 120cm?

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • michal97
  • 69 1099

My też przerabialiśmy d-46 na wywrot na 2 siłownikach to wtedy to kosztowało chyba 4 tys. ale po przeróbce przyczepka jest naprawdę świetna. Sadzę że jeśli ktoś ma dobra sztywną przyczepę to lepiej przerobić na wywrot bo wtedy wie się co się ma.


Załóż jej porządne wysokie burty i będzie ładna przyczepa :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zloty1984
  • 0 242

Witam.

Co do kosztów przeróbki to wypowiem się tak:

- nowe siłowniki z kołyskami, kule do siłowników i zabezpieczenia, gumy pod górną ramę  i przewody hydrauliczne - koszt całości 1500 zł

- profil zamknięty na ramę górną 100x50x4 - 240zł  + ceownik gorąco walcowany 80 mm 12 metrów 320 zł

- dodatkowo ze swojego zapasu wykorzystałem ceownik 120 mm pod siłowniki w ramie dolnej - ok 5 metrów

- no i trzeba powyginać blachy na uszy wywrotu, sworznie np ze śrub dorobić itp, ale to we własnym zakresie bez kupna gotowych

 

- dodatkowo blacha na podłogę kwalifikowała się do wymiany i to przyczyniło się do przeróbki - koszt blachy 3 mm grubości - 850 zł

 

Ogółem koszt wyjdzie mnie 3 tyś wraz z wymianą podłogi, ale wiem ze mam zadbaną przyczepę bez połamanej i spawanej ramy, bez wytłuczonych resorów itp.

Jezdziłem i szukalem wywrotki na 1 siłowniku, ale za 5 tys kupić mozna przyczepę do remontu gdzie trzeba wymienić burty, blachy, uszczelnić siłownik , kupić nowe opony i wiele innych - gdzie koszt remontu zamknął by się w granicy 5 tys zł, to wole wyszykować sobie to co posiadam.

Zeby zrobić wywrot na 1 siłownik trzeba by wzmacniać ramę dolną i mocniejszą robić górną, ale mi to nie potrzebne, bo mam 1 wywrotkę na 3 strony i drugą wywrotkę z wywrotem na tył.

Potrzebna mi była wywrotka na bok,więc sobie zrobiłem.

Każdy robi sobie to co potrzebuje:)

 

Pozdrawiam

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • gelo707
  • 20 534

Nie no robota profi. Jak bym swoją D46B przerabiał na wywrot to tak jak u Ciebie. Szukałem wywrotki, ale takie szroty za duże pieniądze się trafiały że szok, więc jak na razie kupiłem sztywną w bdb stanie. Który rok tej D46B? Moja ma oryginalnie jeszcze  taki zderzak z tyłu, w którym siedzą lampy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • 132Mateusz
  • 0 70

Piękna robota, też przerobiliśmy d 46 na wywrotkę na dwie strony;p


 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • zubron2048a
  • 0 4

Ja przerobiłem D 46 wywrot tylko do tyłu. Koszty są duże za przyczepę dałem 2100 zł burty i podłoga nie nadawały się do ponownego wykorzystania. A druga rama burty siłownik od jelcza to koszt ok. 2500zł.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.