Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Wynalazki i udoskonalenia

Grzałka MF 3065

Grzałka w bloku w mf 3065 i mrozy -30 go niezatrzymaja. biggrin.png



9 komentarzy

Rekomendowane komentarze

napewno tyle watow pobieraja ale ile idzie z tego na grzanie to napewno mniej. przy takiej roznicy mocy jednak teraz bym wsadzil od mf3 garowych w razie ktoras padnie mozna by bylo miec w zapasie tylko jedna mniejsze koszty. 

zalany od pazdziernika na vervie plus dodatek diesel skyd do ropy, staram sie zawsze miec pelny zbiornik, nowe filtry na jesieni i raz na rok plucze zbiornik sporo syfu sie zbiera na dnie od 9 lat go mam i zawsze w zime odsniezal czy wyciagal cos z rowow lub jakies samochody zamarzniete ciagal, nigdy w zime mi nie stanol tylko juz powyzej -20 zawsze musial pochodzic pare minut zeby normalnie turem czy wycinakiem pracowac bo olej gesty.

Na kolejny sezon też będę zakładał takie coś w tym roku rozwaliłem akumulator wiec lepiej zapłacić te 200zł niż później 500zł, a tak wgl. ile cię kosztowała ta grzałka bo z tego co słyszałem to montaż też nie jest trudny? 

grzalka kosztowala 95zl juz z wysylka.bez kabla. co do montazu niekazda pasuje bo jest od pompy wtryskowej przewod do 4 wtrysku i przeszkadza dla gniazda z bolcami . te co sprzedaja to nic niewiedza tylko ze fajnie grzeje i pasuje aby sprzedac. wiem bo jak montowalem do ,mf 255 z prawej alternator to kazdy ze pasuje i nieprzeszkadza do wpiecia kabla a to guzik prawda u znajomych tez tak samo pomagalem w montazu to trzeba bylo wypuscic kabel i wtedy ok chyba ze ktos lewej alternator ma ale to juz tylko ursusy.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×