Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Wynalazki i udoskonalenia

4 komentarze

Rekomendowane komentarze

Mam pytanie czy po takiej przeróbce ciągnik jest sztywny na drodze na pełnej prędkości (czy trzeba korygować bo inaczej lata od lewej do prawej) i jakiej firmy to orbitrol ile kosztował? z góry dzięki


 

Też mam pytanie- czy nie lepszym roziązaniem jest założyć orbitrol tam gdzie serwo? Zawsze to mniej węży. Jak to jest w praktyce, czy ktoś tam już zakładał orbitrol?

Jeździ się normalnie, nie lata od lewej do prawej. Nawet lepiej niż na serwie, a to za sprawą zastosowania tylko 1 krzyżaka na drążku kierowniczym. Po co się pchać z orbitrolem w miejsce serwa? Jak można wyeliminować większość luzów na drążku kierowniczym. Serwo pochodzi ze składnicy nie znam producenta koszt to ok 500 zł. Wiem że na allegro są tańsze, ale było potrzebne na gwałt i zostało zakupione z składnicy.

tu masz racje z krzyżakami bo ja miałem założony tam gdzie serwo i jest troche krzyżaków a one się zawsze wybijają, a ciągnik i tak będzie latał troche po drodze (kierownica po skręceniu i wyprostowaniu z powrotem nie wróci na to samo miejsce) orbitrole tego typu dość szybko zaczynają przepuszczać okej wewnątrz i trzeba w czasie jazdy korygować żeby nie trzeba było to trzeba dać kilka tysięcy za sam orbitrol a te puszczają ten typ tak ma 

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×