Skocz do zawartości

17 komentarzy

Rekomendowane komentarze

ford.rar  :P:P:P a tak na poważnie to dzięki takiemy ładowaniu masz ogarnięte dwie kwestię, pierwsza to zagospodarowanie miejsca i jednoczesne "uszczelnienie" ładunku (nie musisz go wiazać w kontenerze, druga - najważniejsza - cięcie kosztów transportu:)

Kiedyś miałem okazję prowadzić stary ciągnik siodłowy do Hamburga do portu. Człowiek który zajmował się wysyłką mówił że auto popłynie do Emiratów Arabskich w celu wykorzystania silnika do pracy w agregacie. Podobno wygląda to tak, że silnik na kołach podprowadzany jest i podłączany do agregatu, potem jakiś krótki przegląd motoru, start i rura do oporu. Kiedy silnik zostaje zajechany operacja jest powtarzana z nowym zestawem.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.