Skocz do zawartości

Grzałka płynu w Ursusie C-360



a tak to wygląda u mnie


Rekomendowane komentarze

powiem tak zdjęcie nie oddaje tego jak to jest w rzeczywistości gdyż profil boczny był nie dostępny ale do rzeczy: grzałka jest ok. 5 cm niżej jak kolektor wodny także cyrkulacja jest mała ale zawsze co do grzania po 30 min wskazówka na zegarze jest już na czerwonym polu i kolektora wodnego się nie dotknie ale najlepsze jest to że termostat się otwiera i obieg zostaje wymuszony poza tym ja grzeję płyn na raty a mianowicie podgrzewam tak ok. 20 min i zostawiam na 10-15 min i później znów ok. 20 min i odpalam żeby nie gotować płynu.


Co do samej grzałki to jestem mile zaskoczony naprawdę fajnie i szybko grzeje chociaż pierwszą którą kupiłem pojechałem i oddałem bo nie było żadnego odzewu a ta śmiga aż miło także polecam.


 


Miałem ją najpierw zamontowaną między pompą wodną a chłodnicą czyli na powrocie to po godzinie czasu w chłodnicy mało brakowało do bulgotania a termostat się nie otworzył a dodam że jest nowy założony a tak jak teraz to jest bajka chociaż aku w mojej 60-tce lata świetności mają za sobą tak samo jak rozrusznik któremu remont się szykuje ale nigdy nie ma czasu. A wiecie może koledzy ile teraz części do rozrusznika czy w ogóle opłaca się remontować czy kupić nowy z przekładnią???

powiem tak zdjęcie nie oddaje tego jak to jest w rzeczywistości gdyż profil boczny był nie dostępny ale do rzeczy: grzałka jest ok. 5 cm niżej jak kolektor wodny także cyrkulacja jest mała ale zawsze co do grzania po 30 min wskazówka na zegarze jest już na czerwonym polu i kolektora wodnego się nie dotknie ale najlepsze jest to że termostat się otwiera i obieg zostaje wymuszony poza tym ja grzeję płyn na raty a mianowicie podgrzewam tak ok. 20 min i zostawiam na 10-15 min i później znów ok. 20 min i odpalam żeby nie gotować płynu.

Co do samej grzałki to jestem mile zaskoczony naprawdę fajnie i szybko grzeje chociaż pierwszą którą kupiłem pojechałem i oddałem bo nie było żadnego odzewu a ta śmiga aż miło także polecam.

 

Miałem ją najpierw zamontowaną między pompą wodną a chłodnicą czyli na powrocie to po godzinie czasu w chłodnicy mało brakowało do bulgotania a termostat się nie otworzył a dodam że jest nowy założony a tak jak teraz to jest bajka chociaż aku w mojej 60-tce lata świetności mają za sobą tak samo jak rozrusznik któremu remont się szykuje ale nigdy nie ma czasu. A wiecie może koledzy ile teraz części do rozrusznika czy w ogóle opłaca się remontować czy kupić nowy z przekładnią???

 

Nie warto kupować tego z przekładnią. Ojciec chyba 4 albo 5 już takich wymienił na gwarancji i to w 3cyl zetorze, a 3 cylindry lżej popchnąć niż 4 w 360. Tak więc jeśli jest co jeszcze regenerować, to regenerowałbym  ale sam, bo nowy kosztuje tyle ile regenerowany prawie, więc tylko samemu warto to zrobić.

Gość Profil usunięty

Opublikowano

polecam wstawienie nowego wirnika i szczotek i rozrusznik kręci jak nowy u mnie tak było że raż kręcił dobże a raz nie mógł przebić kompresji i wymiana wirnika pomogła a kupiłem ten najtanszy około 100zl a co do grzałki to tez mam zamontowaną w tym miejscu i 20min w zupełnosci wystarcza żeby odpalił bez problemów tylko u mnie grzałka jest 1400w

polecam wstawienie nowego wirnika i szczotek i rozrusznik kręci jak nowy u mnie tak było że raż kręcił dobże a raz nie mógł przebić kompresji i wymiana wirnika pomogła a kupiłem ten najtanszy około 100zl a co do grzałki to tez mam zamontowaną w tym miejscu i 20min w zupełnosci wystarcza żeby odpalił bez problemów tylko u mnie grzałka jest 1400w

 

dzięki za radę kolego na szczęście obeszło się bez nowego wirnika za to wymieniłem tulejki i szczotki wirnik wyczyściłem i powiem że byłem zdziwiony jak lekko zakręciła a powiem że było jakieś -10 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v