Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Ursus C-385 - 1954

14 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Gość Krysiu

Co będziesz robił przy nim? :) widzę, że szykuje się chyba malowanie :) 5 leci :)

narazie rozkręcam wszystko za krajem i gdzie się da to daje nowe uszczelniacze, Błotniki pocięte dużym fleksem tongue.png tagże bedą nowego typu, szyby boczne musze kupić uchyle porobić, instalacja elektryczną od nowa zrobić, Jak go zjade spowrotem to koparkę muszę nając i kabine zrzucić dla lepszego dostępu.

 

 

A Ja tych nowego typu błotników nie polecam ;) dużo więcej zasłaniają bo tafle są wyżej umieszczone , na dodatek koła 34' w połączeniu z nimi źle wyglądają ...


 


 


  Jeśli się nie da kupić starego typu to jeśli chcesz robić ciagnik na tip top to od razu szlifierka , spawarka i przenieś je niżej jak w starym typie .

Kupić się da starego typu, Baa nawet są o prawie 100 zł tańsze z tego co się orientowałem s/t 180zł  n/t260zł, Osobiście podobają mi się bardziej te nowego typu na funkcjionalność nie zwracałęm uwagi, dzięki za uwagę przemyślę to. :) 

Gość Krysiu

Kupić się da starego typu, Baa nawet są o prawie 100 zł tańsze z tego co się orientowałem s/t 180zł  n/t260zł, Osobiście podobają mi się bardziej te nowego typu na funkcjionalność nie zwracałęm uwagi, dzięki za uwagę przemyślę to. :) 

 

ja w mojej 902 mam błotniki nowego Typu i jestem z nich bardzo zadowolony :) jeżeli kiedykolwiek dostanie się w moje ręce Ursus do remontu to z pewnością będę chciał założyć te :) choć z mojego punktu widzenia małym minusem może być to, ze błoto chlapie na dolną szybę od drzwi. W starym typie błotnik ciągnął się aż do schodków, a tu jednak kończy się dość szybko błotnik. :)

widziałem w jakims sklepie internetowym nowy typ też z tym przodkim błotnika dłuzszym do samych schodków, a tu normalnie były wyżej pod szybę kabiny. 

Gość Krysiu

Wiem że są wersje końcówek nowego typu do starych błotników. :) ale  czy takie jak Ty mówisz to niestety nie wiem nic :P wszystko jest możliwe :)

Ja sobie dorobiłem blachy do błotników nowego typu i nie chlapie nawet na schodki :)


 


 


 plusem błotników nowego typu jest to ,że zmieszczą się tam koła '38 ...


 


 


   A więc kombinacji jest kilka - zależy od gustu :)


 


 a na jaki kolor będzie malowana osiemdziesiątka ?

Myslałem o orginalnym żółtym, a wy jak sądzicie? może coś innego nie typowego? kiedyś widziałem na youtube filmik z renowacji jakiegoś ursusa to był tam kolor który mi się podobał ale nie mogę znaleśc go teraz, był to jakis orange coś tam, dość jasny i oczo bijny:) 

jak błotniki nowego typu to meksykańska czerwień a co do zasłaniania przez błotniki nowego typu to bzdura miałem na starym typie i na nowym i nie widzę różnicy żadnej a co do chlapania na tych starych też chlapie ten typ tak ma że drzwi wiecznie brudne

Nie zgodzę się ,że to bzdura , bo nowszy typ błotnika ma górną taflę błotnika wyższą  3-4 cm co z pozycji operatora zasłania widok na np. kosiarkę o jakieś 10-15 cm (im wyżej siedzenie tym mniej) a to już sporo .


 


 


  Z resztą @Fujitsu miał stary typ , założy nowy typ to da mam nadzieję znać czy jest różnica :)


 


 


A może kolor ciemny bordowy (taki jak bizony w 86 roku , - taki jak oklejony Bizon z Twojej galerii :D ) ?

No nie powiem wam czy jest różnica bo nie zracałem na to uwagi, a jechałem nim zaledwie kilka kilometrów do domu:) i poszedł odrazu do stodoły żeby ludzie go nie widzieli;) i Poszło grubo odrazu z fleksem :D


 


eee no za ciemny kolor, musi być coś bardziej żywego jaśniejszego :)

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×