Smarowanie zwrotnic w MTZ82
Po wykonaniu otworu w tulei zapobiegającego wyciekom oleju na zewnątrz zwolnicy okazało się że jest kiepskie smarowanie w górnej części tulei. W zasadzie to nie było żadnego smarowania a że mam serwo to dało się odczuć że skręca się ciężej. Dlatego wykonałem kanalik i wkręciłem w niego kalamitkę. Smar bedzie wprowadzany pomiędzy oringi uszczelniające a że górny usunąłem to będzie wypychany wyżej i tam będzie smarował tuleję.
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się