Skocz do zawartości

Zetor 7211

09.04.2011 Mamy prawie wiosnę więc takie wiosenne zdjęcie zetorka :wub: , następne będą już z Agrotechu , Rolnictwo z UP Lublin nadciąga ! :D


Informacje o zdjęciu Zetor 7211


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • emulegator
  • 207 1016

Przeszedł malowanie co nie?

No co Ty ? Wszystko w oryginale , nic nie ruszane.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przemek11441
  • 133 695

Robiłeś już coś w polu ? Ja dzisiaj siałem nawóz na jednym polu tylko bo nie idzie ujechać gdyby nie blokada to bym nie wyjechał :D 5/5

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Cradle
  • 16 409

Fajny Zetorek, oczywiście 5 B) @emulegator a na jakiej Jesteś specjalności na UP? ja też studiowałem na Rolnictwie, dokładnie Agronomia lata 2004-2009;) Super było, jeszcze bym wrócił hehe :D PS. też się wybieram do Kielc w sobotę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • emulegator
  • 207 1016

@przemek11441 - jeszcze nic ale nie mogę sie doczekać aby ruszyć

@adamc330 - dzieki

@Cradle - ja jestem dopiero na I roku rolnictwa , o specjalizacji jeszcze nie myśle , to możę na siebie wpadniemy w Kilecach :D

@mickas092 - a jak , na wsi nikt sie nie opierdala

@darkdevil - nie ma lipy :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 4718zetor
  • 46 1342

A no to sorki bo mi sie pomyliło ze ten zetorek który masz na awatarze to jest właśnie ten tyle że odmalowany, ale teraz sie przyjrzalem i wiedze ze to jakis inny :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • emulegator
  • 207 1016

A no to sorki bo mi sie pomyliło ze ten zetorek który masz na awatarze to jest właśnie ten tyle że odmalowany, ale teraz sie przyjrzalem i wiedze ze to jakis inny :D

Prawda , ten z avatara to nie mój :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • prorok
  • 819 9330

Fotka wygląda na dużo starszą...biggrin.png Dałbym jej z 10 lat ale to ma swój klimatwink.png

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • malopolanin64
  • 393 2737

Ojj i dział sie na targach działo, dużo Agrofotowiczów, daliśmy show w grupie "Bobka" :D Oczywiscie zetor klasa :D Pozdrawiam

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • emulegator
  • 207 1016

Ojj i dział sie na targach działo, dużo Agrofotowiczów, daliśmy show w grupie "Bobka" :D Oczywiscie zetor klasa :D Pozdrawiam

Dzięki , rzeczywiście targi były udane i mam nadzieje na powtórkę :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

;0

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.