pavlo1706 14 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Moim zdaniem jest to zbyt duża moc jak na 4 cylindry. Wg mnie od 120-130km powinny być już tylko sześciocylindrowe Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty Opublikowano 21 Stycznia 2012 ja jestem za 4 cylindrami np silnik 1,9tdi przy starszym golfie ma 90koni a przy nowszym nawet 150 koni Odnośnik do komentarza
Pestus123 4 Opublikowano 21 Stycznia 2012 I jak wiemy nie jest to już to samo... Odnośnik do komentarza
wojoch7340 6 Opublikowano 21 Stycznia 2012 widać kto żyłuje silniki a wszyscy tylko do zetora zawsze mówili ze zyłuja a tu sa też inne marki i nie tylko waltra kolego w samochodach z silnika 1,4 wykrecili już 170 czy nawet 180 km Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty Opublikowano 21 Stycznia 2012 no wiem ale 1,9tdi to jest legenda Odnośnik do komentarza
danielhaker 7325 Opublikowano 21 Stycznia 2012 No ba Zobaczymy ile te Valtry wytrzymają Odnośnik do komentarza
Farmtrac685DT 18 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Konie będą tylko gorzej z momentem obrotowym Odnośnik do komentarza
kris14 267 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Powiem Ci tak- Ta N163 tyle samo Nm co 6cyl T171, więc momentu tutaj nie brakuje. A ile KM wyciskane jest z 6cyl? 300? 400? Odnośnik do komentarza
Michufarmer 21 Opublikowano 21 Stycznia 2012 To nie jest żyłowanie. Silnik konstrukcyjnie przygotowany jest pod te 171km. Żyłowanie jest wtedy, kiedy bez modyfikacji mechanicznej np. kute tłoku, korbowody i wał, z silnika 2.0 T 200KM wyciska się 300. Odnośnik do komentarza
UrsusCzesio 310 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Tylko nie porównujcie Sisu do silników Zetora to jest inna technologia Sisu dokładając do 6 cylindrowca 7 tłok podniósł moc o ok 100KM i nic się nie dzieje. Jeżeli materiał jest dobry to będzie wszystko chodzić jak należy Odnośnik do komentarza
MgrLukash 154 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Moim zdaniem jest to zbyt duża moc jak na 4 cylindry. Wg mnie od 120-130km powinny być już tylko sześciocylindrowe Myslę iż za kilka lat w tym segmencie mocy normą bedą silniki 3T a 4T bedą przekraczały 200KM Co do tego wyciskania spójrzcie na silniki Deutz'a z 4 litrowego silnika wyciagaja 157KM gdzie Sisu ma 4,9L więc nie trudno policzyc iż na 1KM przypada 0,0287L a w Deutz'u 0,0257L Odnośnik do komentarza
macursus 126 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Co z tego ze on ma taka moc jak on jest strasznie ktotki z tego co widze wiec duzo mu sie niezawiesi na tył bo przod w gore pojdzie ;/ ale i te 170 km napewno ma duze zapotrzebowanie na paliwo. Moim zdaniem 4 cylindry powinny byc do 120km a powyzej to tylko 6 cylindrow Odnośnik do komentarza
MgrLukash 154 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Myślisz że 6 o tej mocy mniej spali od 4 :blink: :lol: Odnośnik do komentarza
pp1208 706 Opublikowano 22 Stycznia 2012 dla ciekawskich ;D Mazda RX8 z silnika 1,3 ma moc orginalna 230 a mozna wyciagnac z tego do 300 koni ;p;p to jest wyrzyłowanie. tylko to jest inna konstrukcja silnika Odnośnik do komentarza
rosolinnio 38 Opublikowano 22 Stycznia 2012 @MgrLukash 6 cylindrowy spali mniej bo zawsze przy pracy będzie miała lżej niż 4, zresztą silniki 6 cylindrowe maja dłuższa żywotność. Nikt mi nie wmówi ze gadam brednie bo wiem z doświadczenia. Odnośnik do komentarza
ReMeK8250 30 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Fajne teorie nie którzy tu mają :lol: @Michufarmer dobrze mówi... P.S Kto już ma ten ciągnik? Odnośnik do komentarza
MgrLukash 154 Opublikowano 22 Stycznia 2012 A dlaczego twoim zdaniem 6 (o tej samej mocy) będzie miała lżej niż 4 :huh: Odnośnik do komentarza
Kkamil1607 0 Opublikowano 22 Stycznia 2012 @pp1208 tak tylko ze Mazda RX8 ma silnik Wankla a to jest duża różnica w porównaniu do normalnego Odnośnik do komentarza
rosolinnio 38 Opublikowano 22 Stycznia 2012 @MgrLukash Z prostego powodu, ze okres pracy przypada 6-cylindrowym co 120 stopni a w 4 cylindrowym co 180 stopni, niby różnica niewielka ale jednak znaczna. Do tego silnik 6 cylindrowy jest bardziej wyważony, możne mi powiecie w tym momencie dlaczego producenci dają dłuższa żywotność silnika 6 cylindrowym niż 4??. Np silnik mercedes-benz 6 cylindrowy wytrzyma ok 30tys Mth, a 4 cylindrowy 15Mth?? Skąd pojawiła się ta różnica?? Odnośnik do komentarza
provegeta 0 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Niektórzy mają fajne teorie, no ale cóż wiadomo, że 1/2 agrofoto jest po studiach mechanicznych, długoletni staż w tworzeniu silników ciągnikowych i stąd ta wiedza Odnośnik do komentarza
m0rt0n 0 Opublikowano 22 Stycznia 2012 on wcale nie jest wyżyłowany 171 km podzielić na 4 cylindry = ok. 43 km, a taki słynny fendt 939 ma 390 km podzielić na 6 = 65 km. więc skoro da się z jednego cylindra wycisnąć 65 km to 171 km z 4 cylindrów jest jeszcze mało. Odnośnik do komentarza
wojoch7340 6 Opublikowano 22 Stycznia 2012 wszystko zalerzy od pojemnosci i od tutbiny borze być nawet na 2 turbinach i 20v Odnośnik do komentarza
Szymek123 1 Opublikowano 22 Stycznia 2012 m0rt0n Valtra ma 43 KM/ z jednego cylindra a ursus c 45 miał 45 KM z cylindra i to w latach 50 !! ale nie w tym rzecz byłem na pokazach Valtry porównywali 2 ciągniki teraz modeli nie pamiętam ale dilerem był Świerkot i twierdził że 4 cylindrowy dorównuje 6 cylindrowemu ten 4 cylindrowy miał 150 KM a ten 6 cylindrowy miał też ok 150 i podpieli im pług 5 skibowy KUN w tych samych warunkach 6 cylindrowy sobie poradził a 4 cylindrowy nie dał rady zakopał się w muldzie co z tego że teraz ta Valtra ma 171 KM jak ich nie wykorzysta w polu musiała by bardzo być dociążona bo masa robi swoje !! Odnośnik do komentarza
wojoch7340 6 Opublikowano 22 Stycznia 2012 miałem to piac o ursusie tylko że tam cilinder byłwielkości wiaderka i nie było mometu obrotowego i malutkie obroty takiemałe że można było ich policzyć jak silnik chodził Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się