Piotrek3211 29 Opublikowano 7 Stycznia 2012 b.ładna 60-tka podoba mi się pozdro wpadnij do mnie Odnośnik do komentarza
tommy83 96 Opublikowano 7 Stycznia 2012 jakaś dziwna ta felga wygląda jak do 40-stki ale ma 6 dziur Odnośnik do komentarza
2xandrzej360 66 Opublikowano 7 Stycznia 2012 bo jest od 40stki i ma nawiercone 6 dziur aby pasowała na piastę Odnośnik do komentarza
andrzej2110 535 Opublikowano 7 Stycznia 2012 młotek pod koło i jedziesz dalej. Odnośnik do komentarza
rafi19731973 2 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Młotek to raczej między wspornik a oś. Odnośnik do komentarza
andrzej2110 535 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Kurcze. O to mi chodziło tylko jakoś co innego napisałem Odnośnik do komentarza
prorok 2341 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Tak z ciekawości pytam dlaczego masz felgi od 40 na piastach od 60? U mnie podobno też kiedyś były 16 ale zmienili na 18 bo ponoć lepsze do orki bo wyższe... Odnośnik do komentarza
2xandrzej360 66 Opublikowano 7 Stycznia 2012 a u nas ponoć 16 popękały i się rozpadły a tata załatwił z PGR-u 18 i są do dziś Odnośnik do komentarza
izydor6280 1183 Opublikowano 8 Stycznia 2012 na 18 jest lepszy komfort jazdy, kola wyzsze wiec nie wpadaja tak w dolki sam mysle zeby tak przerobic, bo te czopy i lozyska nie wytrzymuja Odnośnik do komentarza
krystian111100 66 Opublikowano 8 Stycznia 2012 A u mnie w okolicy mówią co innego ze właśnie przy 18 czopy i łożyska nie wytrzymują a najbardziej dostają w orce i wszyscy zmieniają na 16 lub 18 żukowska aby nie zmieniac ciągle łożysk za ursuska 5 się należy B) Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się