Skocz do zawartości

Uszczelki MF 255



przez 4873 mth zużyło się ich aż 18 to dużo?


Rekomendowane komentarze

Na bank masz zerwany gwint na szpilce. Silniki perkinsa nie lubia partactwa, ktoś raz dokręcił przysłowiową rurą, zerwał gwint i teraz masz takie przeboje. Bez klucza dynamometrycznego nie ma co brać sie do tego silnika. Miałem to samo, kiedyś remontował go tzw. partacz i przez dwa lata co go urzywałem poszły trzy. Na szczęście już dawno się go pozbyłem. Można pomyśleć o zmianie bloku, albo zastosowaniu kleju i po prostu wkleić szpilkę w blok. Ta druga metoda jest wmiare dobra, ale do czasu. Zmiana bloku to chyba ostateczność, bo nie jest wcale taki tani. A wiec na twoim miejscu na razie pobawił bym się z klejem, a w przyszłości lepiej zawsze mysleć o sprzedarzy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v