Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

  • Test tytułu
  • yacenty
  • Root Admin
  • 718 24341

czym się różni ten 5435 od 25, ze ma inny dach i swiatła? z czego to wynika? nowszy model czy jakaś wersja specjalna?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kris14
  • 261 8517

W opcji jest kabina Visio, wyposażona w przeszklony szyber, stąd ta różnica :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik
  • krzysiekfarmer5
  • 7 1414

ładny traktor tylko ta cena trochę duża.

jakby była trochę niższa to by taki stał u mnie zamiast zetorka ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe
  • timasz
  • 52 2563

Wiec jaka jest cena brutto? Bo maszyna jest piekna ale cena pewnie juz nie nastraja zbyt optymistycznie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • case135
  • 4 138

5435 od 25 niczym się nie różnią... Jak już to chyba tylko mocą :)

 

A tak wgl. to ile ma KM?? ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 627 4834

Ten ma 86 km a 5435 96 km. Różnią się tylko silnikiem a te róznią się miedzy sobą tylko ustawieniami. Co do ceny trudno powiedziec bo ludzie rózne podają.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 627 4834

Tak w iso. O cene delaera pytałeś? Ludzie pisali, że 5425 prawie 200 brutto kosztuje więc juz sam nie wiem ile dokładnie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil41
  • 28 2449

pewnie zalezy jak dla kogo i ile mają ochote zarobić, za 150 by sprzedali i tez by pewnie zarobili

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 627 4834

Tak zauważyłem, że cena zależy od dealera. Nawet na allegro czasami widać jak dealerzy wystawiają ciagniki. Ceny róznią się czasami dość dużo w ramach jednego modelu. Pozatym jest nadzieja, że jak się walnie dużą cenę a klient nie umie się targować, lub nie ma dobrych argumentów to można dużo zarobić.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe
  • timasz
  • 52 2563

No pewnie ze tak zawsze jakis niezorientowany sie znajdzie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Gibus
  • 1 217

a znam takiego który jedzie na plac do dealera i pokazuje palcem ten ten ten i to hmm a moze jeszcze to , płaci i wraca..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe
  • timasz
  • 52 2563

Ba w takim wypadku zyczyc wiecej takich klientow dilerom :) lecz taki kolo jak np ja nie moze sobie pozwolic na taka rozpuste hehehe

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.