Skocz do zawartości

Case 125 MC


kamil93

Podłoketnik:)


Rekomendowane komentarze

powiedz mi jakie ograniczenia ma rewers na dzoju bo jezdzilem po placu u dilera i cos nie dzialal, moze chodzi on tylko na biegach 1-8? i co to za przycisk zolty na tym panelu z wajcha H-L bo pierwsze widze?

Odnośnik do komentarza

Wajcha H-L służy od wybierania przełożenia między szosowym, a polowym. Moje pytanie to jaka jest cena teraz samej opcjj, ciekaw jestem ile ten nowy bajer podrożał. I gratuluję maszyny <_<

Odnośnik do komentarza

ciągnik klasa sama w sobie :rolleyes: , jak oglądam takie wnętrza przypominają mi się stare czasy i filmy "Star Trek" :) ale ja z innej beczki...jak sprawuje Ci się ta przyczepa z POL-MOTu Opalenica? Czy miałeś jakieś problemy i jak długo ją użytkujesz?

Odnośnik do komentarza

Rewers na dzoju nie ma żadnych ograniczeń, możęsz pracować na zmianę albo tym albo tym pod kierownicę:) Jeżeli chcesz pracować na tym rewresie to musisz jednecześnie wciskać taki guzik który znajduję się na dzoju z tamtej strony od drzwi. Ten złoty przycisk przy tej dźwigni H-L to jest przcisk do włączania przedniego wałka.

@kiju221 nie mogę zrozumieć Twojego pytania;/ o jaką opcję pytasz??

Odnośnik do komentarza

Co do przyczepy to pytaj się @Kozlos bo to jest jego przyczepa ja woziłem u niego kukurydzę:) Z co wiem to sprawuję mu sie dobrze.

Odnośnik do komentarza

a no wlasnie tak myslalem ze dziala z tym niby sprzeglem wg mnie po nacisnieciu go ciagnik powinien sie zatrzymac bo takto to nie wiem do czego on tam jest trzeba go wciskac tez miedzy 1-4 a 4-8 i to no moze kwesta przyzwyczajenia ale dla mnie uciazliwe sie wydaje, z tym przyciskiem walka to dziwne u dealera dokladali chyba bo fabrycznine to jest taki sam dzyndzel jak od tylniego tylko ze bardziej z przodu, no i jak masz tuza to bylo sobie wziac dzojstik do hydrauliki, byloby wygodniej, zrob zdjecie od przodu;)

Odnośnik do komentarza

rozsprzęglanie z przyciskiem jest po to aby przypadkowo nie zmienić zakresu, bo wiadomo że pomiędzy zakresami następuje całkowite rozłączenie napędu i jeśli np. pracujemy z narzędziom stawiającym duże opory ciągnik się zatrzyma, a może być to mocno niepożądane

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v