slawny 7 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 powiedz mi jakie ograniczenia ma rewers na dzoju bo jezdzilem po placu u dilera i cos nie dzialal, moze chodzi on tylko na biegach 1-8? i co to za przycisk zolty na tym panelu z wajcha H-L bo pierwsze widze? Odnośnik do komentarza
kiju221 17 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Wajcha H-L służy od wybierania przełożenia między szosowym, a polowym. Moje pytanie to jaka jest cena teraz samej opcjj, ciekaw jestem ile ten nowy bajer podrożał. I gratuluję maszyny <_< Odnośnik do komentarza
falconeyes 11 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 ciągnik klasa sama w sobie :rolleyes: , jak oglądam takie wnętrza przypominają mi się stare czasy i filmy "Star Trek" ale ja z innej beczki...jak sprawuje Ci się ta przyczepa z POL-MOTu Opalenica? Czy miałeś jakieś problemy i jak długo ją użytkujesz? Odnośnik do komentarza
kamil93 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Rewers na dzoju nie ma żadnych ograniczeń, możęsz pracować na zmianę albo tym albo tym pod kierownicę Jeżeli chcesz pracować na tym rewresie to musisz jednecześnie wciskać taki guzik który znajduję się na dzoju z tamtej strony od drzwi. Ten złoty przycisk przy tej dźwigni H-L to jest przcisk do włączania przedniego wałka. @kiju221 nie mogę zrozumieć Twojego pytania;/ o jaką opcję pytasz?? Odnośnik do komentarza
kamil93 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Co do przyczepy to pytaj się @Kozlos bo to jest jego przyczepa ja woziłem u niego kukurydzę Z co wiem to sprawuję mu sie dobrze. Odnośnik do komentarza
slawny 7 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 a no wlasnie tak myslalem ze dziala z tym niby sprzeglem wg mnie po nacisnieciu go ciagnik powinien sie zatrzymac bo takto to nie wiem do czego on tam jest trzeba go wciskac tez miedzy 1-4 a 4-8 i to no moze kwesta przyzwyczajenia ale dla mnie uciazliwe sie wydaje, z tym przyciskiem walka to dziwne u dealera dokladali chyba bo fabrycznine to jest taki sam dzyndzel jak od tylniego tylko ze bardziej z przodu, no i jak masz tuza to bylo sobie wziac dzojstik do hydrauliki, byloby wygodniej, zrob zdjecie od przodu;) Odnośnik do komentarza
b0gdan 90 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 rozsprzęglanie z przyciskiem jest po to aby przypadkowo nie zmienić zakresu, bo wiadomo że pomiędzy zakresami następuje całkowite rozłączenie napędu i jeśli np. pracujemy z narzędziom stawiającym duże opory ciągnik się zatrzyma, a może być to mocno niepożądane Odnośnik do komentarza
kiju221 17 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Pytam ile kosztuje opcja milticontroller, bo u Nas ona kosztowała dodatkowe 18tyś zł. Odnośnik do komentarza
slawny 7 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 http://media.netletter.at/rwa/lagerhaus/mmedia//2010.04.07/1270645666_5.jpg tutaj sa dwa dzyndzelki od womu, wychodzi na to ze ci dealer dokladal Odnośnik do komentarza
Case95 13 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 mógłbyś wstawić zdjęcie całego ciągnika . Fajna fota. ! Odnośnik do komentarza
Case95 13 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 mógłbyś wstawić zdjęcie całego ciągnika . Fajna fota. ! Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się