Valtra
 

Valtra

  • 4263 wyświetleń

Agrotech



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • kris14
  • 267 8517

Silnik z systemem SCR i nowy podłokietnik z kolorowym wyświetlaczem.

Więcej <link>

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marcinnowicki87
  • 22 312

3zł ulgowy. Ale kasę to oni od wystawców niezła trzepali. Jak od tych co z jedzeniem stoją to 6000zł brali.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kedziorek
  • 83 854

To ciekawe ile brali od firm wystawiających swoje produkty przecież takie stanowiska zajmowały dużo więcej miejsca

Niezłe kapcie :) i kabina ale przód maski to powinni dopracować

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bambo13
  • 1 228

Ale super maszynka :) Wiecie może czy teraz we wszystkich valtrach będą malowali tak na szaro nadwozie (chodzi mi o rame itp)?? :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • patryk546
  • 417 3198

No bo jak mocznika nie masz to i ciągnikiem nawet 1 m nie zrobisz.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bambo13
  • 1 228

No i co z tego że nie masz mocznika jak nie masz w zapasie AdBlue to zamawia się ,przynajmniej te gówna wszystkie nie idą do powietrza . Jakoś w ciężarówkach to dawno było i jakoś se kierowcy radzą :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Scania king of the road
  • Lukasz1987
  • 61 1819

Jeszcze żadnemu producentowi silników nie udało się zachować tego samego jednostkowego zużycia paliwa przy zwiększeniu normy, zawsze spala te 3-5% więcej do tego dodaj te mocznik który dawkuje się 10-12% dawki paliwa i masz dodatkowo 13-17% kasy na wachę bo AdBlue nie jest tani ;)

Dlatego preferuję Scania i lubiłem mana za to że pomimo większych nakładów na opracowanie silników i ich produkcję produkują silniki bez mocznika, jednak kryzys zrobił swoje i tylko Scania została sama ;) Koszt silnika na Tier4 z mocznikiem jest taki sam jak Tier2 a cena ciągnika wzrasta :lol: czyli firma zarabia więcej ;[ tylko NH wciska kit że ich silnik tier4 spala 17% paliwa mniej niż tier4 z EGR tyle że oni nie mają silnika tier4 z egr więc łatwo zobaczyć że sobie w ch**a z rolnikiem lecą ;[ ale sporo osób na to złapią :blink:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj