Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Jeszcze żadnemu producentowi silników nie udało się zachować tego samego jednostkowego zużycia paliwa przy zwiększeniu normy, zawsze spala te 3-5% więcej do tego dodaj te mocznik który dawkuje się 10-12% dawki paliwa i masz dodatkowo 13-17% kasy na wachę bo AdBlue nie jest tani ;)

Dlatego preferuję Scania i lubiłem mana za to że pomimo większych nakładów na opracowanie silników i ich produkcję produkują silniki bez mocznika, jednak kryzys zrobił swoje i tylko Scania została sama ;) Koszt silnika na Tier4 z mocznikiem jest taki sam jak Tier2 a cena ciągnika wzrasta :lol: czyli firma zarabia więcej ;[ tylko NH wciska kit że ich silnik tier4 spala 17% paliwa mniej niż tier4 z EGR tyle że oni nie mają silnika tier4 z egr więc łatwo zobaczyć że sobie w ch**a z rolnikiem lecą ;[ ale sporo osób na to złapią :blink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v