Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Oj tam brak ramy same negatywy widzisz ;);P hehe pomysl lepiej o tym co jest np widac ze tlumik posiada, rozrusznik tez jest wiec i silnik powinien odpalac hehe a nie tam zaraz ze ramy nie ma ;)

 

A tak poważnie to jeszcze poczekajcie jak to nabywcy tego "cudu techniki" stwierdzą iż nawet bez ramy ten JD zostawia w tyle wszystkie inne marki bo i tak jest na tyle mocny ze jego konstrukcja bez ramy potrafi wytrzymac 2 razy wieksze obciązenia niz w innych markach Bo jak wiadomo JD to JD ;)

Nie neguje wytrzymałości i jakości john deera :) tylko wydaje mi się że zaczyna psuć markę, gdyż jest to ciągnik powszechnie uważany za komfortowy i dobrze wyposażony, a tu tymczasem ciągnik typu cofamy się w przeszłość... tylko po to by zrobić na tym pieniądze? by JD mógł jeżdzić każdy? cóż to będzie za prestiż gdy każdego będzie stać na JD? Dobrze że choć fendt i Valtra trzymają się tylko nowoczesnych rozwiązań i już mamy przekłanie vario poniżej 100 km, Ciągnik drogi? ale po tym będzie widać że kogoś faktycznie stać na taki komfort. Może to tylko moja opinia, ale odnosze takie wrażenie...

Nie neguje wytrzymałości i jakości john deera :) tylko wydaje mi się że zaczyna psuć markę, gdyż jest to ciągnik powszechnie uważany za komfortowy i dobrze wyposażony, a tu tymczasem ciągnik typu cofamy się w przeszłość... tylko po to by zrobić na tym pieniądze? by JD mógł jeżdzić każdy? cóż to będzie za prestiż gdy każdego będzie stać na JD? Dobrze że choć fendt i Valtra trzymają się tylko nowoczesnych rozwiązań i już mamy przekłanie vario poniżej 100 km, Ciągnik drogi? ale po tym będzie widać że kogoś faktycznie stać na taki komfort. Może to tylko moja opinia, ale odnosze takie wrażenie...

Z tą Valtrą to trochę przesadziłeś, zobacz jakie modele są produkowane na rynek ameryki południowej.

jak jesteś takim pasjonatem prestiżu i wypasionych rozwiązań typu vario to nikt niebroni ci kupować takich ciągników . Ja tam wole proste maszyny . Ten Jd jest fajny choć mogłoby byc wiecej biegów i większy udzwig ale nawet w tym 100 konnym modelu te 4,4 tony to niejest wcale az tak mało. To niejest psucie marki tylko dostosowanie sie do potrzeb odbiorców . Gdyby własnie fendt robił też najprostrze serie miałby więcej odbiorców swych wyrobów a co za tym idzie większy zysk a to żaden wstyd .

Kolego johny11901, każdy ma inne potrzeby, by docenić pewne rozwiązania techniczne trzeba najpierw je sprawdzić, każdy by chciał poprawić komfort pracy i wygodę, wolisz prosty ciągnik to sobie taki kupisz, ja też byłem zwolennikiem prostych rozwiązań ale jeżdżąc nowszymi ciągnikami zacząłem doceniać pewne ich zalety. Ten ciągnik ma już pewne rozwiązania z pozostałych modeli jak silnik z cr i rewers elektrohydrauliczny, jednak biorąc pod uwagę całą serię to z tą przekładnią i podnośnikiem to najlepiej będzie się pracować tym 100 km bo do 130 to jest zdecydowanie za mało, no i przydała by się prędkość wałka 540E, nawet zamiast 1000 do którego jest póki co niewiele maszyn

Hm mam pomysł :D jak chcecie prestiżu to kupcie sobie rakiete kosmiczną i postawcie sobie na podwórku, to jest rynek, a ciągnik to ciągnik, ten czy inny, kazdy kupuje co chce.. wolna ręka :) i kazdemu coś innego potrzebne :) . i bardzo dobrze ze JD próbuje trafić w klienta i poszerza gamę.. Ci "zamożni" o których ktoś wczesniej wspomniał wątpie czy chcieli by ze swojego kipiącego pieniążkami portfela zrekompensować różnice dodatniego salda na koncie firmy JD ze sprzedaży serii 6D i 6M :)


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v