samczyk1991 83 Opublikowano 26 Lutego 2011 Mistrzu, chylę czoła B) Przekozacka C-360, pewnie jest szał na wsi Zapodaj foto całej C-360, bo reszta zdjęć jest bez napędu i tuza Odnośnik do komentarza
MrFerdek255 15 Opublikowano 26 Lutego 2011 Nie jesteś czasem z okolić Turku ? Co do C-360 do ładnie ja odremontowałeś Odnośnik do komentarza
wioleta 1 Opublikowano 26 Lutego 2011 ''ładnie odremontowałeś'' ??? ----to zamało powiedziane!!! Odnośnik do komentarza
prorok 2341 Opublikowano 26 Lutego 2011 O kurde... Teraz to już full wypas...Prosimy o więcej fotek bo jest na co popatrzeć Odnośnik do komentarza
tomi382 99 Opublikowano 26 Lutego 2011 wspomaganie jak w wózku widłowym niezłe i napęd od 5748:D kozak B) Odnośnik do komentarza
Ursusc385 1658 Opublikowano 26 Lutego 2011 Napisz co trzeba było przerobić przy zakładaniu ? I jakie koszty to były ? jak nie w komentach to napisz mi na PW Odnośnik do komentarza
kevin25 185 Opublikowano 26 Lutego 2011 co powiesz o tym napędzie jak się spisuje bo mam chęc załozyć taki sam dop mojej 60 ile za niego dałes pozdrowionka i 5 leci Odnośnik do komentarza
-U-R-S-U-S- 69 Opublikowano 26 Lutego 2011 Chyle czoła przed Tobą, kawał dobrej pracy w to wlozyles, masz u mnie 5, Moglbys uchylic rombka tajemnicy o tym napedzie? doborze czesci, montazu, przerobkach, kosztach? Pewnie wielu uzytkownikom by to pomoglo, no chyba ze chcesz pozostac w malym ale zacnym gronie uzytkownikow C360 4x4 Odnośnik do komentarza
bezeta10 11 Opublikowano 26 Lutego 2011 Doprowadzenie do takiego stanu łacznie z kapitalnym remontem silnika wszystkie czesci orginalne zadnych zamiennikow dokładnie nie liczyłem ale mysle ze wyjdzie gdzies około 20 tys. Dodam ze ciagnik rocznie robi około 100 mth. Satysfakcjia bezcenna Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty Opublikowano 27 Lutego 2011 Co to za wyczyn załozyć napęd ze wspornikiem od zetora wystarczy mieć trochę grosza Odnośnik do komentarza
plastik 0 Opublikowano 27 Lutego 2011 nie no zajefajna c 360 zapodaj foto całej Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 329 Opublikowano 27 Lutego 2011 Pytanie odnośnie napędu przy montarzy przystawki pasowała idealnie do otworu w skrzyni sześćdziesiatki ? dołożyłeś tylko centralne tryby przekazania i napęd działa na wszystkich biegach bo wiem że późniejsze wersje mają trochę inny otwóe chodzi mi o zetora i stąd mije pytanie? Odnośnik do komentarza
bezeta10 11 Opublikowano 28 Lutego 2011 Otwory pasowały idealnie tylko trzeba było w skrzyni powiekszyc wejscie i na bloku zaslepic otwory pod pokrywe. Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 329 Opublikowano 28 Lutego 2011 Tzn żebym dobrze rozumiał otwory czyli pod śruby wszystko pasowałao otwór wymagał powiękrzenia do tyłu obudowy skrzyni a z tym zaślepieniem nie bardzo kumam ci i jak i dołożyliście w skrzyni te dwa koła pośrednie i koło żółwia też jest inne tak jak w zetorze tak? Taka robota mi isę podoba niezłe wykonanie Odnośnik do komentarza
Antoni 0 Opublikowano 28 Lutego 2011 Witam.Jak zakładałem napęd 4x4 w mojm 360 3p to powiększyłem o kilka milimetrów z prawej i lewej strony jstniejący otwór pod spodem ciągnika bo tryb wadził.żadnych trybów w środek nie dokładałem i chodzi już dwa lata :unsure: Odnośnik do komentarza
Antoni 0 Opublikowano 28 Lutego 2011 Witam.Jak zakładałem napęd 4x4 w mojm 360 3p to powiększyłem o kilka milimetrów z prawej i lewej strony jstniejący otwór pod spodem ciągnika bo tryb wadził.żadnych trybów w środek nie dokładałem i chodzi już dwa lata :unsure: Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 329 Opublikowano 28 Lutego 2011 bo zakładałeś od robura i nie masz napędu na polowych a to jest z zetora i powinien mieć napęd na wszystkich i wtedy idą dodatkowe koła przekazania napędu i otwór powinien być bardziej z tyłu to mnie właśnie interesuje Odnośnik do komentarza
Antoni 0 Opublikowano 28 Lutego 2011 Mariusz w 360 jest ograniczona ilośc miejsca na powiększenje otworu do tyłu.dla chcącego niema nic.......Na biegach terenowach jak trzeba to też włanczam .Chodzi za szybko ale chodzi. Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 329 Opublikowano 28 Lutego 2011 no właśnie nie zgrywa się i to sporo wiem że jest mało tzn do śrób mocujących nie do samej obudowy tylniego mosty i sąd moje pytanie do autora fotki jak mu to wyszło ciekaw jestem bo zetory cały ten otwór mają cofnięty lub wydłiużony do tyłu i wtedy jest możliwość że się zazębią koła pośrednie z kołem w przystawce Odnośnik do komentarza
bezeta10 11 Opublikowano 1 Marca 2011 Otwory pod śruby wszystko pasuje trzeba powiekszyc otwor wchodzacy do skrzyni tylko na boki bo tryb od przystawki sie nie miesci ale jest tam miejsce na to. Przystawke czy bedziesz miał od 5945 czy 5745 otwory sasuja roznia sie tylko iloscia zebow na kole przystawki.Narazie wszystko działa na polowych tez .Zadnych kół zębatych w skrzyni nie wymieniałem jedyne co trzeba zrobic to dorobic podkładke dystansowa miedzy skrzynia a przystawka grubosci około 10 mm ale to samo Ci wyjdzie jak zaczniesz montowac przystawke. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się