Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

tak ci sie podoba 7211?

Mi też :wub:

Niegdy go nie sprzedam, jest dla mnie wart tyle co stado fendtów :lol:

jak masz podczepione weze od prasy? pod co? pod to koło wajchy podnosnika?

5/5 ^^

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Tak lubię ten ciągnik, choć zimo miałem zamiar go sprzedać i kupić cos o mocy 80 koni z napędem

 

Węże od hydrauliki mam podłączone pod wyjścia z ciągnika i mam rozdzielacz w kabinie

 

Dzięki on i C355 mają dożywocie w moim gospodarstwie

 

 

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Nie dzięki :P miałem, kiedyś warfame, więc wiem, co to znaczy belarka bez zamków, choć i sipma mnie parę razy zawiodła ;[

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

a co się z sipmą działo??

My od kąd mamy swojego clasica to nie było w niej żadnej awarii ;) raz tylko łańcuch napędzający pękł :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

to tak jak u mnie w C-330 też żadnej awarii nie było... tylko raz korbowód bokiem wyszedł :lol: :lol: :lol:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

@igorass masz racje ten ciągnik jest bardzo mało awaryjny jedyno jego wado był źle ustawiony kont wtrysku paliwa (wada fabryczna) i do jego wat można zaliczyć częste blokowanie się skrzyni biegów

 

@mateusz731 ta belarka ma już 4 główny łańcuch napędowy w tamtym roku dałem głupszy, bo te cieńsze sezon ledwo wytrzymywały miała pogięte pręty te, co chodzą w komorzę … w tym roku przeskoczyła mi taśma i zaklinowała się na kole zębatym przez tą ze napęd się nie rozłączył przy podnoszeniu klapy, dwa lata temu poszło łożysko od głównego napędu a o łożyskach, które znajdują się na tych prętach od rozprowadzania materiału w komorze to szkoda gadać ostatnio zrobiłem 100 bel i 3 łożyska poszły …

 

A te taśmy od rozprowadzania materiału da się jakoś skrócić czy trzeba nowe??

 

 

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

ja tam swojej farmy juz od 2 lat nie myje i stoi non stop pod wiatą , i od 2 lat nie widziała kropli deszczu... i mam spokój z łozyskami.. B) polecam ten sposób.. konserwacjii sipmy.. sprawdzony ;) a w tym roku wymieniłem tylko głuwny łańcuch napędowy..

a co do Zetora 7211 to wszstko w tej kwestii zostało wypowiedziane na plus.. ja tez mam 7211 z kierunkami z boku kabiny.. i zawsze moge na nim polegać :D ale przyznaje się bez bicia, że biedaka troche zaniedbałem... :(

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

to jakaś pechowa ta sipma :P w moim clasicu tylko raz wymieniliśmy łańcuch napędowy :P

a tak to tylko się smaruje i jazda na pole :D a mamy ją od nowości i parę lat już u nas jest ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.