Skocz do zawartości

Pronar 1025A

wloda

Zgadnijcie ile lat ma ten ciągnik Dam później z środka :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:



Rekomendowane komentarze

Gość wolf19

  • Gość wolf19

5?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Człowiek spełniający swoje marzenia
  • Pronar82a
  • 30 1609

Jak na moje oko to 2007

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lordhagen
  • 282 1975

Jak na moje oko to 2007

 

2007 lat ma? :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marcin974
  • 25 4371

2003 albo 2004 ??

Uuu popłynąłes...

 

2005r? :)

 

 

Za daleko to foto zrobiłes :D

 

 

Światła to wszystkie mają tak samo mocne <_<

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PROTAJN82SA
  • 0 312

światła to mają jak świeczki jak siano grabiłem i się ściemniło to za dużo nie widziałem ;/

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piotttrek
  • 89 920

@PROTAJN82SA- Trzeba było Jaśka do zgrabiarki wziąć, byś problemu nie miał :) B)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe
  • timasz
  • 52 2563

a ja zamiast odpowiedzi zadam pytanie:)

-ile ma mtg ?

-czy miales jakies awarie?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PROTAJN82SA
  • 0 312

Jasiek w prasie chodził i chyba trochę za mocny do zgrabiarki ;p

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piotttrek
  • 89 920

Nie wiem jak ty ale ja lubię mieć zapas mocy :D B) Pozdrawiam :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PROTAJN82SA
  • 0 312

hehe 80 KM to chyba duży zapas do zgrabiarki :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piotttrek
  • 89 920

Widziałem na AF jak ktoś grabił Ursusem 1224, Nie wiem czasami czy to nie był @przemek99, Tam dopiero był zapas mocy :lol: :lol:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jarko12
  • 1 596

Tak to raczej był @przemek99 :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wloda
  • 12 282

`nie bo to rok 2005r :blink: :blink: :blink: :blink: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.