Skocz do zawartości

New Holland 8670

Uszkodzona skrzynia serwis New Holanda nie chciał podjąc się jego naprawy więc widać jak oni się znają klient mieszka na przeciwko serwisu a ciągnik przyjechał do mnie 500 km



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Skofo
  • 29 2289

WOW 500km ? :o

Powodzenia

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariuszmtz
  • 70 976

ten ciagnik nie czasem z wielkolski z łęczyc

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 193 2458

dzięki nie takie bestie już się naprawiało muszę tylko poczekać na klienta bo to on zamówi części urzywane ja resztę nowe i powinno jeździć

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • bizonek56
  • 0 85

znam ten widok i mam zdjęcie takie ze swoim jak na nie patrze to mnie bierze kur**** pozzdro dla cb i bez awaryjności co ci poszło w NH?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Alek94NH
  • 4 75

czyżby rolserwis Płock taki nieudolny ? :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Karol323
  • 71 1603

Tak ogółem jak oceniacz ten ciagniczek? To jest to samo co G170? Jedni chwalą skrzynie a drodzy wiadomo...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 281 2742

Właśnie. Co poszło... Pewno synchronizacja ale to tylko przypuszczenia.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wilhelm
  • 401 2951

Serwis jest od wymiany oleju i filtrów, z czym nawet czasami mają problem, a co dopiero PowerSchifta naprawić...!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wilhelm
  • 401 2951

I co z tego ? W kwestii autoryzowanych serwisów niewiele w Polsce sie zmieniło.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sznajdik
  • 147 2402

Po tym zdjęciu widzimy jak Mariusz zaczynał

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 1692 4742

I co z tego ? W kwestii autoryzowanych serwisów niewiele w Polsce sie zmieniło.

Niestety masz 100% racji...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wilhelm
  • 401 2951

Tak niestety jest... Wymiana oleju, filtrów na gwarancji i koniec. Jak zdaży się awaria, to maszyna unieruchomiona na 3 tygodnie w trakcie sezonu. Akurat taki przypadek mieliśmy z Valtrą. Posypało się koło talerzowe i atak przedniego mostu.. Koszt ponad 18 tyś. i 3 tygodnie ciągnik stał w serwisie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.