Skocz do zawartości

Belarus 892



Niestety ładowacz czołowy daje w kość ciągnikowi.


Rekomendowane komentarze

ee tylko :P rozebrać było lekko ale złożyć zwolnicę to parę kilo

To wałek ataku się ukręcił chociaż wolno jechałeś gdy to się trafiło :huh:

Z 200 zł i cały dzień w plecy a jak tam ząbki duża różnica między starymi a nowymi i swoją drogą sprzęgło przeciążeniowe Masz podkręcone czy jak że aż wałek musiał się ukręcić

 

Jak tu Ktoś wspomniał gdy tak jak marian892 nic nie ukrywać to mniej plotek by powstawało, a i ciągnikach można by się więcej dowiedzieć (nie tylko o mtz) ;)

Na szczęście jechałem powoli i napęd sie skończył. Sprzęgło mam nakręcone na maxa, bo często buksowało. A różnica na zębach wyraźna te stare były lepsze od nowych. Na wałku było wyraźe stopniowe pękanie. Powiem wam tak naprawa kosztowała mnie 270 zł i 200 km po części i cały dzień rozbierania.Musiałem to szybko naprawićbo bydło głodne a taczką wozić kiszonke to ja dziękuje. Ale nie dawajcie sie sprzedawcą części ja dzwoniłem do 6 i najdrożej mi powiedzieli 690 zł za części. A części pasują od starego MTZ ten most ma tyle wspólnego z carraro że aż śmiech tylko wygląd i zwolnice cały układ różnicowy co w starym MTZ. A co tu ukrywać każda taka awaria może słóżyć pomocą innym urzytkownikom Belarusów. A założenie zwolnicy to we trzech to robiliśmy bo waży spooorrrrooo. A czy zimno nie troche złości i roboty i człowiek aż ciepły hehhh :) Jeżeli będe użytkował ciągnik innej marki też będe opisywał co mi nie pasuje i co sie psuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v