Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Mth to ma teraz 1115. Jedna awaria była. Padł moduł ID silnika. Ciągnik chodził tylko ze miał trochę mniej kucyków.

 

Szczerze w takim mroźnie jeszcze jej nie odpalaliśmy. Zimą tylko odśnieża i nic po zatym. A śnieg nie pada jak jest duży mróz.

Do wczoraj miałem ją zalaną paliwem letnim. I przy -14 na letniej ropie nie odpaliła. A za to przy -11 odpaliła i chodziła normalnie na tym letnim.(wszystko bez grzania bloku silnika).

Teraz mam zalaną zimową ropą. Ale mam nadzieję że nie będę już musiał jej odpalać zimą bo mam pomału dosyć tego odśnieżania....

Serwis był z Gniewkowa. Sam olej do skrzyni to 60 litrów razy trochę ponad 20zł/l daje już 1200zł. Plus olej do silnika, przedni most, przednie zwolnice i cały komplet filtrów. To się trochę nazbiera :huh: . Może i pierwszy mieliście wliczony w koszt ciągnika. Ale to i tak jest wliczone wtedy w cenę. Firma i tak musi wyjść na swoje. My za pierwszy płaciliśmy około 1250zł.

 

No my na spalanie nie narzekamy. Wręcz przeciwnie :) .

Ciąga Ibisa XL 3+1. Rozstawiony jest na prawie 2m. Brakuje kilka cm. Spalania na godzinę nigdy nie mierzyliśmy ale na ha wypada od 12 do 15l. Te 15 to nam wyszło na polu z górkami i glinką. Przy lżejszych pracach to z prasą Sipmy Farma II 4,5l/h podczas prasowania słomy żytniej przy wydajności 30 bel na godzinę. Przy siewie i talerzówce pisałem pod pierwszymi fotkami valtry. Teraz już nie pamiętam ile tam wychodziło...

 

Tak szczerze to spalanie się mierzyło na początku jak był ciągnik. Teraz już rzadziej to robie. Najczęściej jak zdarzy mi się na jednym baku robić cały czas to samo. Le często to się nie zdarza bo mam za mało pola i zbyt małe działki żeby to precyzyjnie określić. Bo tu się trochę zaorze, tam się trochę zasieje. A przy sianie to prasa na zmianę z transportem.....

dzieki za informację. Ale tak podsumowując to też rewelacji nie ma bo w moim JD6230 spalania wychodzą podobne i podobne maszyny ciągam. Sasiad ma Fendta i tak jak z nim rozmawiałem, to mówił że też rewelacji nie ma, w Fendtach podobny silnik tego samego producenta co w Valtrze. A let tak podsumowując to moc ciągnika musi byc wykorzystana i liczy sie technika jazdy i trzeba się odzwyczaić od ciśniecia do dechy. A Super niskie spalanie Valtry to trochę przesada.

My za spalania jesteśmy bardzo zadowoleni. Bo w lekkim transporcie przy zwożeniu siana spalała około połowy tego co wcześniej 914.

 

W N92 powinien też być taki moduł. No bo jednak komp steruje dawką paliwa. A to właśnie na tym module są zapisane wszystkie dane. Jak by mu siadł moduł ID to by mu wyskoczył co najmniej jeden kod błędu na wyświetlaczu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v