Orbitrol w Zetorze.
Widoczny siłownik jest oryginalny bo z Ursusa był za krótki, ale nie ma potrzeby kupować oryginału tylko przy dobieraniu go pamiętaj o tym żeby jego skok pozwalał na taki skręt żeby ograniczniki zwrotnicy się oparły.
Lewy uchwyt dorobiłem sam korzystając i otworów gwintowanych w korpusie mostu, a prawy przy zwrotnicy jest od Ursusa 1634 tylko lekko przegięty w kierunku felgi żeby uzyskać odpowiedni skręt.
Te wszystkie uchwyty można kupić, bo nowsze modele miały hydrostatyczny układ kierowniczy, ale ceny powalają.
Dodam jeszcze że w Kaliszu sugerowali mi abym ciągnik odstawił do serwisu bo przy takiej ingerencji w układ kierowniczy nie ma żartów.

Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się