Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

widzę ,że wzorowałeś się na rozwiązaniach zetorowskich . Nie lepiej było sprzedać i kupić np.Zetora 6011 (odpowiednik 60-tki).Za tyle kasy co dołożyłeś na kabinę ,serwo , tłumik ,kolanko ,podłogę ,kokpit itp , itd miałbyś na różnicę w cenie Zetora i Ursusa i w tym pierwszym masz to wszystko w standardzie !!! Robiłeś coś w tylnym moście czy jeździsz z odgłosem "DAMFY" :P

Do fabryki ursus może nie ale powinieneś to opatentować i wrzucić na rynek podejrzewam ze było by sporo chętnych albo zaprowadzić go do firmy jakiejś która produkuje kabiny i sprzedać pomysł :P

Ale potrzebne byly by na to plany chyba ale dało by sie to zrobić :)

A i takie male pytani od czego masz zbiornik i gdzie pod kabiną,nie zapowietrza sie czasem ??

widzę ,że wzorowałeś się na rozwiązaniach zetorowskich . Nie lepiej było sprzedać i kupić np.Zetora 6011 (odpowiednik 60-tki).Za tyle kasy co dołożyłeś na kabinę ,serwo , tłumik ,kolanko ,podłogę ,kokpit itp , itd miałbyś na różnicę w cenie Zetora i Ursusa i w tym pierwszym masz to wszystko  w standardzie    !!! Robiłeś coś w tylnym moście czy jeździsz z odgłosem "DAMFY" :P

[/quotale 

 

Ale przeróbka to nie to samo :P ja tam mam zetora 7211 :P  ale wykonianie czegoś samemu daje wiele radosci i wielu ma czego pozazdroscić :P dlatego też przerabiam sobie kabinke w 4011 bo to własciwie mój ciągnik tata w ciągu sezonu moze w nim spedził z 2 godziny :Pa teraz ma zetora to praktycznie 40 jezdze tylko ja :) i nieukrywam ze i tak wole 40 od 7211 :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v