Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Wynalazki i udoskonalenia

7 komentarzy

Rekomendowane komentarze

pomysł fajny, nie gniewaj sie, ale troche to za slabe, bo na tą szerokosc jaka ma brac ta kolczatka, i wiesz jak to z kolczatka lubi sie przypchac niekiedy, i nawet jesli to gruboscienna to zrobic sie moze ale nie musi pałąk, chyba ze zrobisz odciąg od tej rury, ale ogolnie spoko ;) powstawiałbym swoje ramie i kolczate ale niewiem jak :blink:

dzieki vegeta, no wiesz nie wszystko trzeba umiec :P ale porobie fotki i wstawie przy czasie ramienia <wędki>od mojego pługa i i ramion na kolczatce bo ja dorabiałem sobie w zeszłym roku , no i może jeszcze parę innych rzeczy wstawie, moja kolczatka jest odhaczana na koncu pola bo jest podwójna i za cięzka żeby ją przewracac wraz z pługiem. A mnie chodziła ze u Ciebie ta rura pod naporem ziemi może sie zgiąć

No może masz racje a ja nawet jej nie mam gdzie wypróbować i poprawić ewentualne błędy :(. A ty przy jakim pługu masz kolczatkę?

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×