Skocz do zawartości

Blokada tylnego mostu Ursus C-360



Pierwsza dźwignia blokady , a druga hamulca ręcznego ;)
Trochę brudny bo nie skończył orki na jesień B)


Rekomendowane komentarze

macie panowie racje - to jest rozdzielacz hamulców. Orginalnie montowane były w c- 4011, które miały tylko 1 pompe hamulcową, zaś już w c 360 były montowane 2 pompy odzielnie na każe koło. Czy to było obre rozwiązanie ???? - są wzolennicy i przeciwnicy a ja osobiście uważam, że jest to dość fajne rozwiązanie : potrzeba mniej płyny, oba koła zawsze hamują, jest 1 peał hamulca i nie ma możliwości aby poczas jazdy się rozpiął i hamowało przypadkiem jedno koło.

Ustawienia źwigni :

- na samym śroku - hamują oba koła po naciśnięciu hamulca

- naciśnięty hamulec + dźwignia w prawo = hamuje prawe koło

- naciśnięty hamulec + dźwignia w lewo = hamuje lewe koło

Problem jest z tym taki ,że czasem po długim nieruszaniu dźwigni lubiała zardzewieć i był mały problem.

 

Pozatym wydaje mi się że na zdjęciu to raczej nie c - 4011

macie panowie racje - to jest rozdzielacz hamulców. Orginalnie montowane były w c- 4011, które miały tylko 1 pompe hamulcową, zaś już w c 360 były montowane 2 pompy odzielnie na każe koło. Czy to było obre rozwiązanie ???? - są wzolennicy i przeciwnicy a ja osobiście uważam, że jest to dość fajne rozwiązanie : potrzeba mniej płyny, oba koła zawsze hamują, jest 1 peał hamulca i nie ma możliwości aby poczas jazdy się rozpiął i hamowało przypadkiem  jedno koło.

Ustawienia źwigni :

- na samym śroku - hamują oba koła po naciśnięciu hamulca

- naciśnięty hamulec + dźwignia w prawo = hamuje prawe koło

- naciśnięty hamulec + dźwignia w lewo = hamuje lewe koło

Problem jest z tym taki ,że czasem po długim nieruszaniu dźwigni lubiała zardzewieć i był mały problem.

 

Pozatym wydaje mi się że na zdjęciu to raczej nie c - 4011

 

zgadza sie ja mam zetora 4011 i juz jak go kupilismy przez handlaza któy sprowadził go z holandi w 2003 roku to ten rozdzielacz został w tej pozycji jak an zdjeciu i niestety nieidzie go ruszyć :P

 

 potrzeba mniej płyny, oba koła zawsze hamują, jest 1 pedał hamulca i nie ma możliwości aby podczas jazdy się rozpiął i hamowało przypadkiem  jedno koło.

 

 

Bez urazy ale nigdy nie rozpięły mi się pedały. Nie trzeba się schylać i przełączać tylko wciskasz pedał i blokuje odpowiednie koło. To jest plus.

Tylko przy pracy z rozpiętymi pedałami trzeba odłączyć sprężynę od hamulca przyczep bo jak się zemknie noga i odbije lewy pedał po kostce to ból jest niemiłosierny

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v