Blokada tylnego mostu Ursus C-360
 

Blokada tylnego mostu Ursus C-360

  • 17935 wyświetleń

Pierwsza dźwignia blokady , a druga hamulca ręcznego ;)
Trochę brudny bo nie skończył orki na jesień B)



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Marcin1987
  • 2 248

Jednak polonez znajdzie wszędzie zastosowanie :D:P ja wykorzystałem wajchę od ręcznego do włączania napędu w Mtz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Denek18
  • 1 66
a ta po środku z kabelkami to od czego jest??

to jest zapewne od przełączania hamulców - lewe koło / prawe koło bo kolega niema pedału rozłączanego :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bolo12121
  • 1 438

Bo to nie jest C360 tylko 355 albo 40dziestka tuningowana na 60dziesiątke ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • paulus841
  • 141 1441

Ale bajzel z tymi kablami masz!!!! Prawie jak na choince. No wygląda to na jakiś rozdzielacz od hamulców.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • arek116
  • 3 283

ta dźwignia na 100% jest od hamulców (rozdzielacz). takie coś było montowane w c 4011 i w c355 tylko że ten był przystosowany na dwie pompy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • raffx89
  • 2 598

nom ta dzwignia to od hamulcow w zaleznosci od polozenia hamuje lewe albo prawe kolo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • weterynarz
  • 0 76

macie panowie racje - to jest rozdzielacz hamulców. Orginalnie montowane były w c- 4011, które miały tylko 1 pompe hamulcową, zaś już w c 360 były montowane 2 pompy odzielnie na każe koło. Czy to było obre rozwiązanie ???? - są wzolennicy i przeciwnicy a ja osobiście uważam, że jest to dość fajne rozwiązanie : potrzeba mniej płyny, oba koła zawsze hamują, jest 1 peał hamulca i nie ma możliwości aby poczas jazdy się rozpiął i hamowało przypadkiem jedno koło.

Ustawienia źwigni :

- na samym śroku - hamują oba koła po naciśnięciu hamulca

- naciśnięty hamulec + dźwignia w prawo = hamuje prawe koło

- naciśnięty hamulec + dźwignia w lewo = hamuje lewe koło

Problem jest z tym taki ,że czasem po długim nieruszaniu dźwigni lubiała zardzewieć i był mały problem.

 

Pozatym wydaje mi się że na zdjęciu to raczej nie c - 4011

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafalm1978
  • 0 121

Faktycznie , to jest 4011 przerobione na 360 :D Hamulce działają nawet bardzo dobrze dlatego nie mam zamiaru ich przerabiać.Dźwignie pochodzą z Fiata 125p

,a co do kabli -została zamontowana na jesień nowa kabina i kabelki od lamp są troszkę za krótkie :angry:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marcel00787
  • 1 163

Fajna sprawa sąsiad ma też tak samo zrobione tylko porządek z kablami byś zrobił i puszkę założył

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukaszursus904
  • 12 312

macie panowie racje - to jest rozdzielacz hamulców. Orginalnie montowane były w c- 4011, które miały tylko 1 pompe hamulcową, zaś już w c 360 były montowane 2 pompy odzielnie na każe koło. Czy to było obre rozwiązanie ???? - są wzolennicy i przeciwnicy a ja osobiście uważam, że jest to dość fajne rozwiązanie : potrzeba mniej płyny, oba koła zawsze hamują, jest 1 peał hamulca i nie ma możliwości aby poczas jazdy się rozpiął i hamowało przypadkiem  jedno koło.

Ustawienia źwigni :

- na samym śroku - hamują oba koła po naciśnięciu hamulca

- naciśnięty hamulec + dźwignia w prawo = hamuje prawe koło

- naciśnięty hamulec + dźwignia w lewo = hamuje lewe koło

Problem jest z tym taki ,że czasem po długim nieruszaniu dźwigni lubiała zardzewieć i był mały problem.

 

Pozatym wydaje mi się że na zdjęciu to raczej nie c - 4011

 

zgadza sie ja mam zetora 4011 i juz jak go kupilismy przez handlaza któy sprowadził go z holandi w 2003 roku to ten rozdzielacz został w tej pozycji jak an zdjeciu i niestety nieidzie go ruszyć :P

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • stachu0007
  • 30 106

 potrzeba mniej płyny, oba koła zawsze hamują, jest 1 pedał hamulca i nie ma możliwości aby podczas jazdy się rozpiął i hamowało przypadkiem  jedno koło.

 

 

Bez urazy ale nigdy nie rozpięły mi się pedały. Nie trzeba się schylać i przełączać tylko wciskasz pedał i blokuje odpowiednie koło. To jest plus.

Tylko przy pracy z rozpiętymi pedałami trzeba odłączyć sprężynę od hamulca przyczep bo jak się zemknie noga i odbije lewy pedał po kostce to ból jest niemiłosierny

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj