Skocz do zawartości

Ursus C-360 3P


adamvet1

We trzech tyle udało nam sie w godzinę rozebrać.


Rekomendowane komentarze

Ciśnienie oleju było za niskie, zastanawiamy sie czy i tulei i tłoków by mu nie wymienić. jutro sie okaże jak sie dowiemy ceny :D

Odnośnik do komentarza

Jak tuleje i tłoki w dobrym stanie to można zostawić - poco sie wykosztować jak stare będą chodzić . U mnie było z tym gorzej - silnik olej brał a olej lany był nienajlepszej jakości - wszystko w środku zalepione czarną mazią było . Mechanik stwierdził że pewnie żepakowy dolewali . Pewnie miał racje bo podczas pracy silnika pachniało racuchami :P

Odnośnik do komentarza

Ja tam niewiem czy jest zły czy dobry ale coś czego nie powinni dolewać do olejów silnikowych zalepiło mi cały silnik . Tak tylko przypuszczaliśmy że to "roślinnego" dolali . W czasie remontu było sporo problemów z usunięciem tej czarnej mazi z bloku silnika <_<

Odnośnik do komentarza

A tak w nawiazaniu do remontu mam pytanie. Latem 360 miala zrobiony drobny remont m.in wymieniona pompa paliwowa (po regeneracji)lecz ciagnik dalej ma problem z odpaleniem, nawet latem trzeba zalewac go goraca woda aby odpalil. Co moze przyczyna,co trzeba jeszcze wymienic?? Myslimy moze ze jest to wina zaworow ssacego albo wydechu. byc moze sie wyrobil ale prosze o jakas opinie,pomoc

Odnośnik do komentarza
:o ciśnienie sprężania słabe, powietrze nie spręży się na tyle żeby się ogrzać i nici z wtryśniętego paliwa, nie będzie zapłonu tylko biały dym z tłumika leci :mellow:
Odnośnik do komentarza
a ile ma motogodzin

Niezłe pytanie. Gdzieś w 97r. miał prawie 5 tys motogodzin i na tym zegar stanął. to już jego 3 generalny remont. Ciekawostką jest to że na silniku są angielskie napisy np. na pompie . Ojciec sądzi że to oryginalny angielski silnik ale kto go wie w sumie to jak na 28 latka to i tak sie nieźle trzyma

Odnośnik do komentarza

jak wymontowywałeś mompę to zaznaczyłeś położenie możesz mieć za pużny wtrysk paliwa i też będzie lipa albo głowice do d.... latem takie żeczy są nie dopuszczalne

Odnośnik do komentarza
Jak tuleje i tłoki w dobrym stanie to można zostawić - poco sie wykosztować jak stare będą chodzić . U mnie było z tym gorzej - silnik olej brał a olej lany był nienajlepszej jakości - wszystko w środku zalepione czarną mazią było . Mechanik stwierdził że pewnie żepakowy dolewali . Pewnie miał racje bo podczas pracy silnika pachniało racuchami :P

 

Ta czarna "maz" to raczej nie od oleju rzepakowego....u mnie w ciapku robi sie zawsze gdy dobrze silnik sie zagrzeje ;)

Odnośnik do komentarza
:D przy każdej wymianie pompy wtryskowej lub po regeneracji kąt wtrysku ustawia się na nowo, ustawienie na stare znaki może być jeszcze gorsze, kąt może się zmienić, wtedy masz pewność :lol:
Odnośnik do komentarza
a ile ma motogodzin

Niezłe pytanie. Gdzieś w 97r. miał prawie 5 tys motogodzin i na tym zegar stanął. to już jego 3 generalny remont. Ciekawostką jest to że na silniku są angielskie napisy np. na pompie . Ojciec sądzi że to oryginalny angielski silnik ale kto go wie w sumie to jak na 28 latka to i tak sie nieźle trzyma

 

1981 rok czyli na pewno silnik angielski

Odnośnik do komentarza

Silnik by dużo dłużej wytrzymał w oryginale gdyby w 94 r. brat go nie zagrzał. Natomiast w pompie wtryskowej w tamtym roku były wymienione uszczelniacze.Nic więcej nadal w oryginale.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v