darkdevil 21 Opublikowano 29 Stycznia 2009 a coś się stało? czy tylko taki remoncik Odnośnik do komentarza
adamvet1 0 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Ciśnienie oleju było za niskie, zastanawiamy sie czy i tulei i tłoków by mu nie wymienić. jutro sie okaże jak sie dowiemy ceny Odnośnik do komentarza
Tworkowiak 108 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Jak tuleje i tłoki w dobrym stanie to można zostawić - poco sie wykosztować jak stare będą chodzić . U mnie było z tym gorzej - silnik olej brał a olej lany był nienajlepszej jakości - wszystko w środku zalepione czarną mazią było . Mechanik stwierdził że pewnie żepakowy dolewali . Pewnie miał racje bo podczas pracy silnika pachniało racuchami Odnośnik do komentarza
c330ursus 2 Opublikowano 29 Stycznia 2009 a rzepakowy olej napędowy jest zły do ciągników?? Odnośnik do komentarza
Tworkowiak 108 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Ja tam niewiem czy jest zły czy dobry ale coś czego nie powinni dolewać do olejów silnikowych zalepiło mi cały silnik . Tak tylko przypuszczaliśmy że to "roślinnego" dolali . W czasie remontu było sporo problemów z usunięciem tej czarnej mazi z bloku silnika <_< Odnośnik do komentarza
maarcin15 0 Opublikowano 29 Stycznia 2009 A tak w nawiazaniu do remontu mam pytanie. Latem 360 miala zrobiony drobny remont m.in wymieniona pompa paliwowa (po regeneracji)lecz ciagnik dalej ma problem z odpaleniem, nawet latem trzeba zalewac go goraca woda aby odpalil. Co moze przyczyna,co trzeba jeszcze wymienic?? Myslimy moze ze jest to wina zaworow ssacego albo wydechu. byc moze sie wyrobil ale prosze o jakas opinie,pomoc Odnośnik do komentarza
dominik12200 4 Opublikowano 29 Stycznia 2009 ciśnienie sprężania słabe, powietrze nie spręży się na tyle żeby się ogrzać i nici z wtryśniętego paliwa, nie będzie zapłonu tylko biały dym z tłumika leci :mellow: Odnośnik do komentarza
markus02mb 1 Opublikowano 29 Stycznia 2009 a jakie objawy przy odpalaniu bo przyczyn może być wiele ... to długo musisz kręcić żeby załapał Odnośnik do komentarza
adamvet1 0 Opublikowano 29 Stycznia 2009 a ile ma motogodzin Niezłe pytanie. Gdzieś w 97r. miał prawie 5 tys motogodzin i na tym zegar stanął. to już jego 3 generalny remont. Ciekawostką jest to że na silniku są angielskie napisy np. na pompie . Ojciec sądzi że to oryginalny angielski silnik ale kto go wie w sumie to jak na 28 latka to i tak sie nieźle trzyma Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 329 Opublikowano 30 Stycznia 2009 jak wymontowywałeś mompę to zaznaczyłeś położenie możesz mieć za pużny wtrysk paliwa i też będzie lipa albo głowice do d.... latem takie żeczy są nie dopuszczalne Odnośnik do komentarza
rafal88 13 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Jak tuleje i tłoki w dobrym stanie to można zostawić - poco sie wykosztować jak stare będą chodzić . U mnie było z tym gorzej - silnik olej brał a olej lany był nienajlepszej jakości - wszystko w środku zalepione czarną mazią było . Mechanik stwierdził że pewnie żepakowy dolewali . Pewnie miał racje bo podczas pracy silnika pachniało racuchami Ta czarna "maz" to raczej nie od oleju rzepakowego....u mnie w ciapku robi sie zawsze gdy dobrze silnik sie zagrzeje Odnośnik do komentarza
adamvet1 0 Opublikowano 30 Stycznia 2009 dzisiaj kupiliśmy nowy komplet naprawczy daliśmy 270 zł. Tak więc starych tulei nie będziemy zakładać. Odnośnik do komentarza
dominik12200 4 Opublikowano 30 Stycznia 2009 przy każdej wymianie pompy wtryskowej lub po regeneracji kąt wtrysku ustawia się na nowo, ustawienie na stare znaki może być jeszcze gorsze, kąt może się zmienić, wtedy masz pewność :lol: Odnośnik do komentarza
adikpl1 259 Opublikowano 30 Stycznia 2009 a ile ma motogodzin Niezłe pytanie. Gdzieś w 97r. miał prawie 5 tys motogodzin i na tym zegar stanął. to już jego 3 generalny remont. Ciekawostką jest to że na silniku są angielskie napisy np. na pompie . Ojciec sądzi że to oryginalny angielski silnik ale kto go wie w sumie to jak na 28 latka to i tak sie nieźle trzyma 1981 rok czyli na pewno silnik angielski Odnośnik do komentarza
adamvet1 0 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Silnik by dużo dłużej wytrzymał w oryginale gdyby w 94 r. brat go nie zagrzał. Natomiast w pompie wtryskowej w tamtym roku były wymienione uszczelniacze.Nic więcej nadal w oryginale. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się