Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chyba trochę za wcześnie na takie pytania, bo ciągnik jest w sprzedaży chyba od 2007r, z tego co słyszałem od serwisanta, był przypadek że przewody gumowe od oleju są tam takie elastyczne z prawej strony popekały komuś, a tak to ciągnik bezproblemowy, serwisant jak i dieler twierdzi że to już zupełnie inna klasa ciągnika niż zetory ursusy farmtracki itp. i nie ma prawa nic się psuć, chociaż porównując do agroplusa 100 poprzednika agrofarma, to jakas wada fabryczna czt słabe punkty napewno się pojawią tam chyba była seria wadliwych tarcz sprzęgłowych

Opublikowano

ciągnik sprawuje się bardzo dobrze przerobiłem nim 200mth i tak jak kolega wspominał przewód od paliwa mi pękł ale serwisant mówił że deutz zmienia producenta tych przewodów poza tym wszystko gra a i jak ktoś się decyduje to skrzynie z pół biegami dużo ma przełożeń ale żeby zmienić bieg pod górę trzeba użyć sprzęgła lub reduktorem a to się wiąże z postojem to mój błąd ale poza tym ;)

Opublikowano

Miękka oś przydaje się nie tylko przy prędkościach powyżej 40km/h, jak masz ciężki agregat czy pług i dobry balast z przodu to znacznie mniej czuć nierówności drogi niż nawet jadąc na pusto.

Opublikowano

ja mam juz 250 mth i jak narazie był tylko mały wyciek oleju ze skrzyni przy reduktorze ale to podobno jakas wada i u wszystkich SDF wczesniej czy później wystąpi. a tak to lac paliwo i jechac pali mi gdzies przy agregacie 3,7m pług 4x40 i rozrzutnik t O88 w granicach 7-8l przy obrotach 1600-1700 a to ze niektórzy narzekaja ze jest lekki to mu w niczym nie przeszkadza bo we wszystkich pracach daje sobie idealnie rade. super maszyna i tyle ;):o

Opublikowano

Koledzy moze mi pomożecie mam problem z Lamborghini Grand Prix 95 Target a mianowicie obroty skaczą jak sie go odpali i jest zimny a jak sie rozgrzeje to już nie. Prosze o rady. Wiem że to nie ten temat ale nie chciałem zakładać nowego.

Opublikowano

ale na ciepłym silniku już obroty są równiutkie?moim zdaniem to żaden problem, może masz wode w odstojnuku lub spuść resztki z baku z i wypłukaj, albo wymień filtr paliwa, sam teżzauważyłem takie zjawisko ale to minimalne falowanie obr może poprostu pompowtryski tak mają :)

Opublikowano

napewno nei zawory, ale czy chwile tylko po odpaleniu nierówno pracuje czy dłuższy czas? u znajomego w agrolusie 100 winna była pompa paliwowa nie trzymała paliwa i jak dłużej postał nie mógł odpalić takze nie wiem co jest, u mnie tylko przez krutką chwilę po odpaleniu może minimalnie falują a potem juz wszystko ok, może mu sie to unormuje :)

Opublikowano

no mój ma juz prawie 1000mtg i tak od nie dawna mu sie to dzieje przewaznie jak jest zimny zanim się rozgrzeje, palić normalnie odpala nie ma problemów, a czy winne mogą być filtry powietrza?

Opublikowano

dzwoniłeś do serwisu? takie objawy to coś mi wygląda że chip od sterowania wtryskiem i wogóle silnikiem coś swiruje na zimnym silniku, ja bym z tym narazie nic chyba nie robił chyba że objawy się nasilają, coś ze sterowaniem, silnika moze ze sterowaniem grzaniem świec czy cuśtak czy siak na elektronike chyba to wygląda i bez serwisu się nie obędzie

Opublikowano

Problem z LAMBORGHINI rozwiązany. Padły wszystkie 4 końcówki wtryskiwacza. W serwisie deutza jedna końcówka 430 zł, orginał, znaczy końcówki są firmy bosch tylko w pudełku deutza więc koszt był by 1720 zł, a ja kupiłem te same końcówki za 600 zł 4 szt. oczywiście nówki orginał bosch + ustawienie 40 zł razem koszt naprawy 640 zł. A teraz czas pomysleć o nowy dostawcy paliwa? Jeździ ktoś na paliwach z orlenu?

Opublikowano

to w pompowtryskach też się wymienia końcówki? Na jakim paliwie jeździłeś, gdzie ci to sutawiali, na jakimś stole pomiarowym czy na ciągniku?

 

ps. przysłaniacie troche agrofarmy na zime? ja założyłem górę w masce tzn tą siatkę przysłoniłem żeby nie padalo zimne powietzre bezpośrednio na chłodnicę paliwa, czy takie zabiego są bespieczne bo tylko górę atrapy zasłoniłem, ale cug tam jest niezły i dużo powietrza pompuje ten wentylator ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Grzesiek11
      Witam wszystkich.
      Mam zamiar kupić agrofarma 85, czy ktoś może mi coś o nim napisać? Jak ze spalaniem, jaką ma moc (do czego porównywalną), ile miejsca w kabinie, jak widoczność?
      Czekam na te i inne informacje, z góry dzięki wszystkim.
    • Przez papuszka23
      Witam!!!!
      Czy robiliście już pruby na swoich traktorach i z biodislem?
      Jak wygląda spalanie i osiągi w porównaniu do ON?
      Dzia za odpowiedzi!!!!!!11
    • Przez sydney
      Co wiecie o tym ciągniku?  
    • Przez Zuro95
      Witam. Posiadam Agrofarma 420 z rewersem mechanicznym, skrzynia 20x20 bez półbiegów, od dłuższego już czasu przy wciskaniu sprzęgła słychać głośne skrzypienie najprawdopodobniej łożyska oporowego/ślizgowego, sprzęgło stawia przy tym dość mocny opór, moje pytanie brzmi czy ktoś spotkał się już z takim problemem i czy ktokolwiek zna jego rozwiązanie, bo przy dłuższej pracy można sobie faktycznie nogę zerwać.
    • Przez jd6220
      witam. mam problem z moim agrofarmem 420 z przebiegiem około 1000h chodzi o dymienie na niebiesko lub niebiesko czarno po rannym odpaleniu po nocy dymienie nastepuje podczas rozruchu i po max 5sek. ustaje później jak już przestoji caly dzień i zapale go poznym popołuniem to jjuz tego dymku nie ma a dzisiaj jak 2 razy grzałem swiece to puścił sadze oraz trochę czarnawo-niebieskawy dym jak już ruszyłem z miejsca i dalem trochę gazu to pojawił się ciemno niebieski dym ale tez na pare sekund czy to jest wina uszczelniaczy zaworowych? czy może nie cos z wtryskiwaczami lub turbina? bo potem  już wszystko jest ok nie zauważyłem żeby olej znikal na bagietce

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v