Skocz do zawartości

bushmaster

Members
  • Postów

    127
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    to co robie

Ostatnie wizyty

3895 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bushmaster

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

27

Reputacja

  1. pracuje w Firmie Usługowej pracującej na Fendtach i Deerach - 828 vs 7280R 11% no chyba że chcesz porównać ciągnik 280 vs 310KM - 7 calowy monitor jest możliwość podzielić tylko trzeba wiedzieć jak str 17 - grafika 4K może nie jest ale nie uważam aby CC4 miał o tyle lepszą? - uchwyt do montowania monitorów na szynie jest jednakowy u obu producentów, a że nie potrafisz tego zrozumieć tylko piszesz że montowane są na przyssawkę to zobacz w katalogu str 15 - wstaw zdjęcie z zaprogramowanego w pełni joya w Deeru bo funkcji on ma sporo, ale czy w pełni je ustawisz ?! A jeśli ten joy taki dobry to dlaczego duże 6R będzie miało w końcu prawdziwy ergonomiczny joy - przedstaw w czym jest leszy iTec od Variotronic - pokaż mi dokument podpisany przez Deer Company że jest to w pełni gwarancja bo my na jednym ciągniku ją mamy także dokładnie wiem o czym piszę - co do porównania cen to porównaj maszyny o zbliżonym wyposażeniu bo Vario vs PQ to tak trochę, dodatkowo zauważ jaka była różnica cenowa nowej 818 do nowego 7820 http://www.agriaffaires.pl/wyniki/1/john+deere+7820.html http://www.agriaffaires.pl/wyniki/1/fendt+818+vario.html http://www.fendt.com/de/geneva-assets/article/42529/155582_800Vario_08-2016_WEB_DE.pdf PS jak możesz to wstaw zdjęcia aktualnych upraw po Sumo i jak je oceniasz, bo nasz agronom o to podpytuje
  2. stabilizacja w 7R jest rozwiązana na 3 sposoby stabilizator jednostronny stabilizator automatyczny obustronny listwa stabilizująca przy szynie zaczepowej, co według mnie do maszyn tej wielkości jest bardzo dobrym rozwiązaniem dodatkowo najdroższa opcja przy zamówienia tego jako część to 8 tyś złotych więc widocznie w UK jest to droższe jak na kontynencie
  3. Przepraszam bardzo, a co ty robisz? Nawolujesz jedynie do klotni i piszesz posty calkowicie nie zwiazane z tym tematem.Skrzynia czy to vario czy e23 ktora jest dobrze znanym ps16 dostosowanym do warynkow europejskich zywotnymi jednostkami przeniesienia napedy wiec bardzo ciezko okreslic w nowych maszynach ile wynosi koszt ich naprawy. Chyba ze ktos zmieni zakres w Agco podczas jazdy, badz tez Deer zostanie przelozony na P podczas ruchy, wtedy i 50 godzin i tacy ludzie jak ja czyli serwisanci zarabiaja:) dlaczego ograniczas wypowiedz innym ludziom oraz oceniasz czy ktos ma wieksza czy mniejsza wiedze? Apacz kupiles juz zunhammera? Moglbys podeslac mi specyfikacje na pw? Chcialbym porownac z ofertami z Niemiec
  4. Z4m to wewnętrzne oznaczenie dlg dla prac uciągowych z PTO czyli np. przy rozlewaniu gulle czy rozrzucaniu nawozu, odnoszę się do tego co napisałem czyli do testu Instytutu Nebraska który podaje spalanie dla 70% obciążenia silnika dla 7250R przy uciągu Dlaczego w teście profi odnosisz się do Transportarbeiten zamiast do Transportmix Gesamtverbrauch? W końcu ciągniki mają pracować z Zunhammer i Fliegl czyli trzeba uwzględnić nie tylko jazdę ale i jazdę pod obciążeniem a dla tego przypadku mamy zużycie Fendt 40/50 km/h 486/483 g/kWh oraz Deer 40/50km/h 527/535 g/kWh, możesz szybko przeliczyć różnicę w litrach i koszcie rocznym : ) Wiesz, że biją dzwony ale nie wiesz w którym kościele. Do serwisowania jesteś zobowiązany aby utrzymać PG – P+, tylko że nigdzie nie wspominasz o wkładzie własnym, mała rzecz a bardzo ważna. Bo jak urwie ci się pasek za np. 600zł a masz wkład własny na poziomie 500zł to 500zł płacisz ty a te 100zł płaci Deer. Problem się robi jak masz wkład 2500zł a naprawa to 2600, super interes. Dodatkowo nie wiem jak jest w Polsce, ale w Niemczech przy PG –P+ przegląd jest płatny, a nie sądzę aby w Polsce było inaczej tym bardziej że Bałkany czy Francja ma podobnie. Także płacisz 10% czyli 55 tysięcy a i tak przeglądy masz płatne czyli Deer 550+55 a Fendt 650 różnica 45 tyś ( odejmij jeszcze tą różnicę w paliwie bo nawet twoim starym liczeniem różnica zwraca się po 10 latach, gdzie koszt odkupu patrząc na agriafface czy tractorpool to AGCO traci mniej na wartości względem Deer także różnica będzie mniejsza jak te lata. A siedziałeś w nowej 800 czy tej starej??? Co jest nie ergonomiczne w 800? - Joy? Z rewersem, tempomatem, włączaniem/wyłaczaniem 2 rożnych sekwencji (800 ma do 24 ustawień przypomnij mi ile można zapamiętać funkcji w 7R), zmianą regulacji ustawień skrzyni i pamięcią obrotów silnika czy 2 parami hydrauliki? Czy deer ma to w swoim jou lepiej -ergonomiczniej rozplanowane? A nie przepraszam on nie ma Joya : ) tylko dzwignie krzyżową którą ma też AGCO. Klimatyzacja jest obok kierownicy, aż tak często zmieniasz jej ustawienia? To wejdź do niej tak jak w 7R przez monitor. Radio, tak nie ma sterowania z podłokietnika ale standardowe ma pilot więc to nie problem. Joy w 800 jest w tym samym miejscu gdzie dźwignia skrzyni w 7R czyżby to samo położenie w Amerykaninie było bardziej ergonomiczne? Wycieraczka bocznej szyby jest dostępna, roleta przeciwsłoneczna także. Dodatkowe monitory montowane są na listwie którą przyczepia się po prawej stronie przy szybie notabene tak jak w 7R. Telemetria jest rozbudowana na bardzo zbliżonym poziomie w obu markach z tym że w JD Link niestety nasza maszyna i nasze prace na komputerze w tym programie są ciągle śledzone przez koncern czego w przypadku VarioDoc czy AgCommand to nie występuje gdyż jest to po części zewnętrzny program.Jeśli o ergonomie chodzi to 10’’ w 800 można podzielić na 4 części mając małe obrazy ale z najważniejszymi funkcjami, w przypadku Command Center 10’’ mamy jeden obraz więc jak wepniemy maszynę na ISO, podlączymy nawigacje i chcemy ustawić iTec to musimy przeskakiwać po kilku poziomach monitora ( super ergonomia ) zapraszam do dalszej dyskusji
  5. Ladnie piszesz tylko nie koniecznie z prawda Power guard protection na 5000h do deera przy wplacie wlasnej 0 zlotych kosztuje zapewne okolo 5% ceny gdyz przy wplacie 500zl chcieli niedawno 3,2% a wykupujac go na kilka lat okazuje sie ze cena deer przewyzszy cene agco fendt, ktory ma gwarancje na silnik i skrzynie gdzie wprawdzie elementy mechaniczne ale skrzynia vario lapie sie w tym w calosci. Patrzac dalej na spalanie to 828 ma 239g/kWh a 7250r ma 256g/kWh dane z dlg i nebraski czyli nie poltora a 3,65l na godzine, przy obciazeniu 100% a w takich warunkach ciagniki praktycznie nie pracuja. Dla odciazenia 70-75% mamy 226 do 278 g/kWh czyli 11,2 l/h wieksze spalanie dla deera dlatego doliczajac power guard do 7250r oraz roznice w spalaniu to przy 1000h rocznie (litr ON 3,45netto) agco fendt bedzie tanszy po praktycznie 2 latach gdyz przed takim wyborem jak tutaj Apacz byl kolega mojego brata i deer kosztowal 550 tys a fendt zostal kupiony za 650 tys, czyli 100 tys roznicy ( w zeszlym tygodniu). Co do odsprzedazy to pracuje w firmie uslugowej i agco fendt z przebiegiem 10 000h to nie jest problem do sprzedazy. Apacz jesli cenowo wychodzi ci zakup tak samo to w eksploatacji tanszy okaze sie 800 vario co przedstawilem powyzej, a i komfort pracy tez jest nieporownywalnie wiekszy w fendzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v