Z4m to wewnętrzne oznaczenie dlg dla prac uciągowych z PTO czyli np. przy rozlewaniu gulle czy rozrzucaniu nawozu, odnoszę się do tego co napisałem czyli do testu Instytutu Nebraska który podaje spalanie dla 70% obciążenia silnika dla 7250R przy uciągu
Dlaczego w teście profi odnosisz się do Transportarbeiten zamiast do Transportmix Gesamtverbrauch? W końcu ciągniki mają pracować z Zunhammer i Fliegl czyli trzeba uwzględnić nie tylko jazdę ale i jazdę pod obciążeniem a dla tego przypadku mamy zużycie Fendt 40/50 km/h 486/483 g/kWh oraz Deer 40/50km/h 527/535 g/kWh, możesz szybko przeliczyć różnicę w litrach i koszcie rocznym : )
Wiesz, że biją dzwony ale nie wiesz w którym kościele. Do serwisowania jesteś zobowiązany aby utrzymać PG – P+, tylko że nigdzie nie wspominasz o wkładzie własnym, mała rzecz a bardzo ważna. Bo jak urwie ci się pasek za np. 600zł a masz wkład własny na poziomie 500zł to 500zł płacisz ty a te 100zł płaci Deer. Problem się robi jak masz wkład 2500zł a naprawa to 2600, super interes. Dodatkowo nie wiem jak jest w Polsce, ale w Niemczech przy PG –P+ przegląd jest płatny, a nie sądzę aby w Polsce było inaczej tym bardziej że Bałkany czy Francja ma podobnie. Także płacisz 10% czyli 55 tysięcy a i tak przeglądy masz płatne czyli Deer 550+55 a Fendt 650 różnica 45 tyś ( odejmij jeszcze tą różnicę w paliwie bo nawet twoim starym liczeniem różnica zwraca się po 10 latach, gdzie koszt odkupu patrząc na agriafface czy tractorpool to AGCO traci mniej na wartości względem Deer także różnica będzie mniejsza jak te lata.
A siedziałeś w nowej 800 czy tej starej??? Co jest nie ergonomiczne w 800?
- Joy? Z rewersem, tempomatem, włączaniem/wyłaczaniem 2 rożnych sekwencji (800 ma do 24 ustawień przypomnij mi ile można zapamiętać funkcji w 7R), zmianą regulacji ustawień skrzyni i pamięcią obrotów silnika czy 2 parami hydrauliki? Czy deer ma to w swoim jou lepiej -ergonomiczniej rozplanowane? A nie przepraszam on nie ma Joya : ) tylko dzwignie krzyżową którą ma też AGCO. Klimatyzacja jest obok kierownicy, aż tak często zmieniasz jej ustawienia? To wejdź do niej tak jak w 7R przez monitor. Radio, tak nie ma sterowania z podłokietnika ale standardowe ma pilot więc to nie problem. Joy w 800 jest w tym samym miejscu gdzie dźwignia skrzyni w 7R czyżby to samo położenie w Amerykaninie było bardziej ergonomiczne? Wycieraczka bocznej szyby jest dostępna, roleta przeciwsłoneczna także. Dodatkowe monitory montowane są na listwie którą przyczepia się po prawej stronie przy szybie notabene tak jak w 7R. Telemetria jest rozbudowana na bardzo zbliżonym poziomie w obu markach z tym że w JD Link niestety nasza maszyna i nasze prace na komputerze w tym programie są ciągle śledzone przez koncern czego w przypadku VarioDoc czy AgCommand to nie występuje gdyż jest to po części zewnętrzny program.Jeśli o ergonomie chodzi to 10’’ w 800 można podzielić na 4 części mając małe obrazy ale z najważniejszymi funkcjami, w przypadku Command Center 10’’ mamy jeden obraz więc jak wepniemy maszynę na ISO, podlączymy nawigacje i chcemy ustawić iTec to musimy przeskakiwać po kilku poziomach monitora ( super ergonomia )
zapraszam do dalszej dyskusji