Tyle to nie opłaca się. Myślałem że całe pole tak wygląda. Tyle to nie opłaca się. Myślałem że całe pole tak wygląda. Tyle to nie opłaca się. Myślałem że całe pole tak wygląda. Tyle to nie opłaca się. Myślałem że całe pole tak wygląda. Tyle to nie opłaca się. Myślałem że całe pole tak wygląda. Tyle to nie opłaca się. Myślałem że całe pole tak wygląda. Tyle to nie opłaca się. Myślałem że całe pole tak wygląda. Tyle to nie opłaca się. Myślałem że całe pole tak wygląda. Tyle to nie opłaca się. Myślałem że całe pole tak wygląda. Tyle to nie opłaca się. Myślałem że całe pole tak wygląda.
Dzięki za odpowiedź, ja potrzebuję gfx połączyć z Muller track guide i taki sam kabel by się przydał. O dziwo opryskiwacz(dubex 2002rok) jest z isobusem ale po podłączeniu bezpośrednio pod isobus w ciągniku nie da się obsłużyć większości funkcji gdyż oryginalnie opryskiwacz jest sterowany joystickiem
Powiem tak, postawiłem w tamtym roku oborę na głębokiej ściółce na opasy i poza założeniem słomy w żniwa to pracy przy tym praktycznie nie ma, pomimo tego że jeszcze scielarki się nie dorobiłem. Jak będzie ciągnik ze scielarką to ścielenie będzie trwało kilka minut dziennie, a wyrzucanie obornika to jeden dzień co 1,5 miesiąca od 200 sztuk.
różnica prędkości obwodowej kół przedniej i tylnej osi napędowej przy nowym ogumieniu i prawidłowym ciśnieniu to chyba ok 2% , w miarę zużycia opon (a przód zjada szybciej niż tył )to sie wyrównuje a potem znowu rozjeżdża w którąś stronę w zależności od tego na której osi wymienimy opony na nowe
Zwracam honor, faktycznie około 2,5% różnicy powinno być, natomiast pytanie czy producenci faktycznie się do tego stosują. W ładowarce gdzie przedni i tylni most jest taki sam pewnie nie ma takich bajerów.
a skąd taka informacja że w ciągniku przednia oś szybciej ciągnie? Kupowałem nowy ciągnik i można było jeździc po betonie z przednim napędem i nie było żadnych naprężeń, gdyby przednia oś szybciej ciągnęła to byłoby to wyczuwalne na betonie czy asfalcie.