Skocz do zawartości

Ursus C-330- Chodzi na jeden cylinder przy zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli jazda na jednym cylindrze nic nie daje a wręcz przeciwnie niszczy biedny silnik;/

 

 

A tak z ciekawości zapytam czy w c360 dało by sie wyłączyć jeden gar nie tracąc na mocy oczywiście wiem że to jest nie możliwe bo kompresja itp... ale tak z ciekawości czy możnaby?

 

Bo widzę że ten ciapek na jednym cylindrze chodzi już z miesiąc i nawet dużo mocy nie stracił bo targa wóz z burakami doładowany tylko trochę kopci...

Opublikowano

Bo zaczelo sie od tego ze zaczeło sie lac paliwo z wtryskiwacza bo się minimalnie rozkręcił i jak go wyciągnołem wkręciłem wimadło i go skręciłem.Zakręciłem spowrotem do ciapka i od tej pory takie problemy!

Opublikowano

a ustawiles ten wtryskiwacz , pewnie leje , albo mogl tez peknac . mialem tak w zetorze koncowka pekla i lalo jak glupie przez kolektor , a na wolnych to z tlumnika siwy dym , sprawdz koncowki

Opublikowano

Witam koledzy problem z 330 kręcąc silnikiem ręką gaz na ful odprężnik wyłączony i tak 2 wtrysk słychać jak czeszczy za każdym razem a 1 nie chyba że szybciej zakręcę tak było przed regeneracja pompy i dalej tak jest. Jak wyjęty wtrysk pyli za każdym razem gdy go wepcha, to słychać tylko takie tyk i tyle.

Opublikowano
robert1483 napisał:

Witam ponownie.

Panowie tak wkurzał mnie mój traktor że postanowiłem go gruntownie sprawdzić w poszukiwaniu przyczyny odpalenia na jeden gar.

Na początek zmierzyłem ciśnienie na cylindrach. Co prawda zmierzyłem na zimnym silniku ale coś się pokazało:

pierwszy cylinder miał 13

a drugi cylinder 19(na ciepłym książkowo powinno być 17).

Więc rozebraliśmy silnik u góry czyli zdjęta głowica i oglądnięcie tłoków i tuleji. W tym pierwszym garze pierścionki były zurzyte więc wymieniliśmy je i złożyliśmy spowrotem wszystko do kupy myśląc że to była przyczyna. Niestety ponowne mierzenie ciśnienia na każdym cylindrze pokazało identyczny wynik jak za pierwszym razem

Więc ponowna rozbiórka w poszukiwaniu przyczyny. Znalezione zostały następujące rzeczy: wyrobiona szklanka(tak ze 3 mm) na styku z wałkiem rozrządu. Do tego wyjęliśmy wałek rozrządu i okazało się że krzywka na której pracowała felerna szklanka też jest "wyszlifowana" tą szklanką. Widocznie przez to zawór źle reagował chociaż na klawiaturze tego nie było widać. Jetem na etapie składania tego w kupę na nowych szklankach i nowym wałku rozrządu. mam nadzieję że teraz ten gar nadmucha odpowiednie ciśnienie i po odpaleniu odezwie się bezproblemowo.

pozdrawiam

Kolego i jak wymiana wałka rozrządu i popychaczy dała pozytywny rezultat? Odpala już na 2 cylindry? Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v