Skocz do zawartości

Kupuję John`a 1075 !!! Co o nim napiszecie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

3.6m ewidentnie za maly.wiem ze mozna szybciej jezdzic ale bez przesady.juz widzialem jak kosy pekaja pod naporem zielska przy duzej predkosci. 1550 ma dwie mlocarnie i nawet w tegim zbozu 4.57m da rade,oczywiscie gdy cepy sa dobre i caly kombajn pracuje bez problemow.

Przy doborze hedera do JD musisz zmierzyc szerokosc gardzieli bo glownie tym beda sie roznily.heder do 6klawiszowca moze nie pasowac od 5 klawiszowca i odwrotnie, gdyz caly kombajn jest szerszy a w szczegolnosci gardziel ktora w 1075 jest na 3 lancuchac a w 1085 i podobnych sa 4 lancuchy.

Edytowane przez szczewko
Opublikowano (edytowane)

3,8- za mały

od 11 nie pasują z powodu inne ośki napędowej

pod numer 727 dzwoniłem

 

dzięki za wszelkie informacje!!!!!!!!! będę jeszcze pytał pod tym ostatnim adresem

MAM pytanie jak ustawić wiatr i szerokośc szczeliny omłotowej na dane zboża np; jęczmień pszenica żyto pszenżyto? i czy podczas podciągania dźwigni od zmiany szczeliny powinny przeskakiwać jakieś numerki na tym żółtym polu? PROSZĘ O RADY:)

Edytowane przez tomekxwz
Opublikowano

praktycznie kazdy jd ma spawana tylna os napewno nie stalo sie to po upadku z lawety kolego zwroc uwage na szerokosc tylnej osi i na wstecznym przy maksymalnym skrecie uderzajac np w miedze os peka az wkoncu odpadnie kolo 90 procent tych maszyn tak ma ja mam 975 w stanie idealnym 5 sezonow bez awarii srednio kosze nim okolo 200 ha w sezonie a os spawana i nic sie nie dzieje wczesniej mialem 985 rowniez os spawana

 

nie moge zrozumiec dlaczego do 6 klawiszowego 4.2 za maly za ciezko hehehe wolalbym 4.2 niz ponad 5 i sciagac za kazdym razem mialem 6 klawiszowego jd z hedrem 4.5 idealna sprawa maszyna szla jak szalona pas od mlocarni nawet nie zawyl silnik ma lzej

 

kolego nie patrz na numery patrz do zbiornika i co leci z tylu kombajnu nie sluchaj jak ktos mowi o jakis numerkach ja w jd 975 na kazdym polu ustawiam inaczej mam kilka odmian pszenicy i na kazdej ustawiam inaczej bo albo ja tnie albo nie wymlaca takze na poczatku koszenia patrz co leci do zbiornika i czy tylem nie ucieka nie patrz na czujniki oszukuja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v