Skocz do zawartości
Heniekii

Problem ze wspomaganiem ursus 1204

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Heniekii    1

Witam 

 

Jak w temacie ciezko skreca sie na rozgrzanym oleju na zimnym jest prawie ok

 

Wymienilem pompe orbitrol i uszczelniacze w silowniku chodz byly dobre i dalej jak bylo tak jest

 

podlanczalem pod zegar pompe pokazuje wiecej niz pisze na pompie a jak podlaczylem pod silownik to pokazuje niewiele niepamietam teraz ile ale cos w okolicach 5-10 dopiero jak kola dojda do konca i dalej sie kreci to 160

 

w obie strony skreca sie tak samo ciezko i z ta sama liczba obrotow uklad zalalem nowym olejem hl i filtr jest czysty oraz schemat podlanczenia wezy byl sprawdzany i jest wszystko dobrze a skreca sie ciezko

Edytowano przez Heniekii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
myster    7

Tak nagle usteterka wystąpiła? Na zbiorniku oleju od wspomagania jest zawór może w nim coś nie halo? Warto sprawdzić. Orbitrol wkladales nowy na podmianke? Czy uzywka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymong1234    25

Jak przedmówca pisze czyli sprawdź zawór. Jak jest orbitrol dokładny a było wcześniej serwo to nie potrzeba zaworu bo jest w orbitrolu. Podłącz bezpośrednio (pomiń zawór) i sprawdź. Ja zawory mam wyrzucone już w trzech ciągnikach które miały przesiadkę z serwa na orbitrol. Jeżeli jest orgimalnie orbitrol i zawór to może być potrzebny więc ostrożnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Heniekii    1

stopniowo zaczol skrecac coraz ciezej, byla to przesiadka z serwa

zawor jest ominiety i nic to nie zmienilo tak samo jak zmiana orbitrola na nowy chinczyk i zmiana uszczelniaczy na tloku

zna ktos cisnienie jakie powinno byc podczas skrecania podawane na tlok z orbitrola?bo ja podlaczylem zegar i podczas wciagania tloka czyli skretu w prawo pokazuje mi na zimnym oleju 55 barow a jak kola dojda do konca i ciagle skrecam to przez chwile 75 barow a po chwili 55barow 

Edytowano przez Heniekii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
myster    7

Sprawdź podłączenia przewodów jeszcze raz na spokojnie. Olej w zbiorniku jak wygląda? Spieniony nie jest? w pierwszym poście pisałeś o ciśnieniu przy skrecie max 160 i tak powinno być jak silownik dojdzie do końca. W czasie ruchu będzie niższe ciśnienie ponieważ widocznie juz przy 70 barach koła się poruszają. Zapewne w grzaskim gruncie będzie wyższe.
Mi to wygląda na złe podłączenie. Ciśnienie zmierz na odlaczonyn silowniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    1

bo w pierwszym poscie mialem 1 orbitrol na ktorym jezdzilem 6 lat i bylo dobrze potem zaczol ciezko skrecac i jak zmierzylem cisnienia na tloku to przy skrecaniu 5-10bar a jak kola do konca to 160bar

 

i wymienilem pompe nic to nie dalo i kupilem drugi orbitrol chinczyk i na  nim przy skrecaniu jest 55bar a do koncza przez chwile 75 a po chwili 55bar

 

olej wyglada normalnie zadnego pienienia i weze sa dobrze podlaczone bo juz 3 razy sprawdzalem

 

oddalem dzisiaj orbitrol ten chinski na reklamacje bo mi sie wydaje ze byl od poczatku wadliwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam, stoję przed zakupem kolejnego ciągnika do firmy, wywóz nieczystości płynnych, w zimie odśnieżanie, koszenie nieużytków. Do teraz raczej stawialiśmy na zetora ale potrzeba czegoś mocniejszego niż 7745. Na co zwracać uwagę w ciężkiej serii.
    • Przez PawelmanLS
      Witam, jestem tu nowy. Jak by było coś źle to proszę o poprawienie przez moderatorów.
      A mam takie pytanie jak : Czy każdy ciężki model Ursusa posiada wzmiacniacz momentu?  Słyszałem o takim czymś w Ursusach wiem że są w 1614,1224,ale czy każdy ciężki model go posiada ?  Z góry dzięki za odp.
    • Przez LUKAS9513
      Witam, mam problem z ciagnikiem ursus 1014 otóż nierowno pracuje tak jakby mu ktos odcinal pelen doplyw paliwa. Pompa po sprawdzeniu filtry nowe rurki paliwowe wężyki zasilajace tez i mam takie pytanie do uzytkownikow ile w odstojniku ma byc paliwa podczas pracy i czy ten wezyk ktory idzie od dolnego zbiornika do odstojnika moze podskakiwac w momecie podawania paliwa a moze ktos miał podobny problem z tego typu ciagnikiem?  z gory dziekuje za odpowiedzi.
    • Przez szymon1995
      Witam, mam pytanie odnośnie kapitalnego remontu silnika w Ursusie 1614, a mianowicie ile mechanik sobie może życzyć za robociznę tzn. rozpołowienie ciągnika, rozebranie silnika na części pierwsze i ponowne zmontowanie maszyny? Z góry wielkie dzieki
    • Przez KrzysztofZabro
      Witam znacie sie na przełączniku 12/24 przy ursusie 1224, jak idą te kable od przełącznika do rozrusznika jakie i tak dalej,30,50,51,50a i 31 bo mam zrobione ale coś jest nie tak wiec jak wie ktoś  i pomoże to szczerze dziekuję.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.