Skocz do zawartości
Heniekii

Problem ze wspomaganiem ursus 1204

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Heniekii    1

Witam 

 

Jak w temacie ciezko skreca sie na rozgrzanym oleju na zimnym jest prawie ok

 

Wymienilem pompe orbitrol i uszczelniacze w silowniku chodz byly dobre i dalej jak bylo tak jest

 

podlanczalem pod zegar pompe pokazuje wiecej niz pisze na pompie a jak podlaczylem pod silownik to pokazuje niewiele niepamietam teraz ile ale cos w okolicach 5-10 dopiero jak kola dojda do konca i dalej sie kreci to 160

 

w obie strony skreca sie tak samo ciezko i z ta sama liczba obrotow uklad zalalem nowym olejem hl i filtr jest czysty oraz schemat podlanczenia wezy byl sprawdzany i jest wszystko dobrze a skreca sie ciezko

Edytowano przez Heniekii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
myster    6

Tak nagle usteterka wystąpiła? Na zbiorniku oleju od wspomagania jest zawór może w nim coś nie halo? Warto sprawdzić. Orbitrol wkladales nowy na podmianke? Czy uzywka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymong1234    24

Jak przedmówca pisze czyli sprawdź zawór. Jak jest orbitrol dokładny a było wcześniej serwo to nie potrzeba zaworu bo jest w orbitrolu. Podłącz bezpośrednio (pomiń zawór) i sprawdź. Ja zawory mam wyrzucone już w trzech ciągnikach które miały przesiadkę z serwa na orbitrol. Jeżeli jest orgimalnie orbitrol i zawór to może być potrzebny więc ostrożnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Heniekii    1

stopniowo zaczol skrecac coraz ciezej, byla to przesiadka z serwa

zawor jest ominiety i nic to nie zmienilo tak samo jak zmiana orbitrola na nowy chinczyk i zmiana uszczelniaczy na tloku

zna ktos cisnienie jakie powinno byc podczas skrecania podawane na tlok z orbitrola?bo ja podlaczylem zegar i podczas wciagania tloka czyli skretu w prawo pokazuje mi na zimnym oleju 55 barow a jak kola dojda do konca i ciagle skrecam to przez chwile 75 barow a po chwili 55barow 

Edytowano przez Heniekii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
myster    6

Sprawdź podłączenia przewodów jeszcze raz na spokojnie. Olej w zbiorniku jak wygląda? Spieniony nie jest? w pierwszym poście pisałeś o ciśnieniu przy skrecie max 160 i tak powinno być jak silownik dojdzie do końca. W czasie ruchu będzie niższe ciśnienie ponieważ widocznie juz przy 70 barach koła się poruszają. Zapewne w grzaskim gruncie będzie wyższe.
Mi to wygląda na złe podłączenie. Ciśnienie zmierz na odlaczonyn silowniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    1

bo w pierwszym poscie mialem 1 orbitrol na ktorym jezdzilem 6 lat i bylo dobrze potem zaczol ciezko skrecac i jak zmierzylem cisnienia na tloku to przy skrecaniu 5-10bar a jak kola do konca to 160bar

 

i wymienilem pompe nic to nie dalo i kupilem drugi orbitrol chinczyk i na  nim przy skrecaniu jest 55bar a do koncza przez chwile 75 a po chwili 55bar

 

olej wyglada normalnie zadnego pienienia i weze sa dobrze podlaczone bo juz 3 razy sprawdzalem

 

oddalem dzisiaj orbitrol ten chinski na reklamacje bo mi sie wydaje ze byl od poczatku wadliwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MarcinBelarus
      Witam. Mam ursusa 1012 i chce założyć mu z przodu opony na balonie, tzn. małe a szerokie takie jak przy rozrzutniku przykładowo.
       
      Jeśłi ktoś robi taką zamianke niech napisze jaki koszt i co potrzebne do zrobienia tego.
       
       
       
      Druga sprawa, jest taka iż chce zalożyć bliźniaki z tyłu, same opony przykręcane odpowiednimi uchwytami do felgi. Zakładał ktoś samą opone czy z felgami tylko?
       
       
       
       
      Pozdrawiam.
    • Przez sdcrisis
      czesc mam do was pytanie bo chcialbym wymienic ogumienie w 1614 ursusie i teraz mam do was pytanie poniewaz chcialbym szersze bo do tej pory mam przod 14,9. R24 i tył 18,9 R38 i teraz nie wiem jakie;/ ale czy jabym szersze zalozyl to czy felge tez musze zmienic na szersza??
    • Przez szymon1995
      Witam, mam pytanie odnośnie kapitalnego remontu silnika w Ursusie 1614, a mianowicie ile mechanik sobie może życzyć za robociznę tzn. rozpołowienie ciągnika, rozebranie silnika na części pierwsze i ponowne zmontowanie maszyny? Z góry wielkie dzieki
    • Przez arassso
      Co sadzicie o cięzkich ursusach 4 garowychtypu 385 902 912 itd . ja mam 385 i jestem zdowolony przydałby sie naped ale i bez tego bardzo dobrze sie sprawuje co wy o nich sadzicie??
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
×