Skocz do zawartości
seba66231

ARES 720 PROBLEM Z PÓŁBIEGAMI

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ares
seba66231    0

Witam. Mam od niedawna problem z aresem. A mianowicie po zgaszeniu i wyjęciu kluczyka świeci się kontrolka od ładowania. 4 półbiegu  zając i włączania blokady. Półbiegi podczas jazdy się nie przełączają tylko gdy traktor się zatrzyma to wtedy przeżuci. Ktoś miał podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1186

Jeśli na każdym biegu i półbiegu ciągnik pracuje normalnie to jest nadzieja,że to tylko problem z instalacją elektryczną. Może być coś nie tak z masą i stąd ta "dyskoteka" z kontrolkami. Cewki odpowiedzialne za przełączanie półbiegów są czułe na problemy z prądami i mogą źle przez to funkcjonować.

Na początek przejrzyj dokładnie instalację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    4

Sprawdz czy ciągnik zapali bez wciskania sprzegła jeśli tak to uszkodzony czujnik dolnego położenia pedału sprzegła (ciągle załączony) co powoduje ciągłe swiecenie kontrolek i brak zmiany półbiegów  ale kontrolka od ładowania nie ma nic z tym wspólnego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kylosz21    0

Witam. Niedawno zakupiłem Aresa i mam taki problem że z 4 półbiegów działają tylko 2 tzn na 1 i 4 jest ta sama prędkość a na 2 i 3 też ta sama. Wiecie jaka może być tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    0

Wygląda jakby na jednym elekrozaworze od półbiegów nie było prądu. Z prawej strony są 2 elektrozawory (po skosie), sprawdz czy dochodzi prąd, jak tak to czy działają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    0

4 półbieg- brak prądu na elektrozaworach

3 -prad na pierwszym

2- prad na dwoch

1-prad na drugim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kylosz21    0

Na jedną cewkę wychodzi mały prąd ze sterownika także prawdopodobnie uszkodzony sterownik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mucha
      Panowie mam problem z rozłączeniem przedniego napędu w Reni 110 54 a mianowicie rozsypal mi się przełącznik od napędu i gdy zobaczyłem jego cenę na allegro.pl to zaniemówiłem. Więc założyłem zwykły dwupinowy przełącznik klawiszowy. I tu teraz tkwi problem. przyjechał elektryk szukaliśmy przez parę ładnych godzin jak to zrobić żeby to wszystko działało. I mam pytanie. czy ten elektrozawór obok lewego koła pod kabiną to jest też od napędu czy on jest od womu? i jeżeli ktoś może mi powiedzieć dlaczego w tym oryginalnym przełączniku jest 7 przewodów a do elektrozaworu przecież idą tylko 2 więc po co ta reszta i które numery przewodów na tej okrągłej kostce lecą do elektrozaworu. Proszę o szybka pomoc.
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez piotrekbial1
      witam mam rozebrany  silnik mwm 226-6 na cienkich, suchych  tulejach
      dwie z nich sa pęknięte,  co mogło być  przyczyną  ? przegrzanie/ zalanie gorącego  układu  zimnym płynem? 
      przegrzanie  wydaje sie być  najbardziej  prawdopodobne
      co o tym sadzicie ? może  sa jakies wady tego silnika ? 
    • Przez user88
      Witam.
       
      Mam problem z napędem.
      Włącznik w kabinie wł/wył naped wiec ciśnienie i wszystko po drodze powinno byc ok.
      Przy małym obciążeniu przód wspomaga tylne koła, ale problem zaczyna sie  gdy zapieram o drzewo - na półsprzgle jeszcze widac, że przód chce krecic, ale po puszczeniu przednie koła i wał napedowy przeskakuja jakby omykał (coś po drodze  w przystawce lub skrzyni?).
      Po zdjęciu przystawki - wałek pośredni wałka WOM jest cały i ma luz na oko max 1 mm(za łożyskach igiełkowych)
      Wieniec na dzwonie ma luz dość spory na boki pod katem można go układać. Byłem u Agroszyszki bo mam niedaleko to dali mi taki pierścień który blokuje wieniec, żeby się nie zsunął, ale nie wiem jak to zdemontować...na prasie stawia opór.
      Jak się dobrze przyjrzę to widać, że na wieńcu na styku z koszem sa trochę wyrobione frezy - może to one przeskakują pod dużym obciążeniem, ale tarczki chyba szybciej by popuściły...
       
      Prosze o sugestie i z góry dziekuje.
      Grzegorz
       
       
    • Przez Mikando
      Witam,
       
      planuje kupić ciągnik Renault 110(120).54 do gospodarstwa rolnego 40 ha ziemniaki/pszenica/rzepak. Głównie do ciężkich prac polowych. Rozstrzał cenowy tych ciągników jest ogromny, można znaleźć je w cenie od 35 tys do 60 tys. Zastanawiam się od jakiej ceny można szukać ciągnika, który będzie w dobrym stanie. Budżet to max 50 tys. Co sądzicie na przykład o tym ciągniku:
      http://otomoto.pl/oferta/renault-120-54-tz-klimatyzacja-ID6ywIqh.html#ad3e1b70dd
      Trzeba dokupić jeszcze odważniki i ciągadło. Zastanawiam się czy myśleć o przekroczeniu budżetu, czy może ta cena jest bardzo przesadzona i można kupić renówkę w dobrym stanie za 45 tyś ?
×