Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najpierw pokasuj te wszystkie bledy i sprobuj ponownie. czesc z tych bedow to prawdopodobnie stare kody, ktore pojawily sie juz wczesniej. Jedynym logicznym bledem ktory wynika z twojego opisu to 4.1.10, czyli blad zaworu neutralnego. 

Opublikowano

błędy kasowałem ale ciągle powracają gdzie znajduje sie ten elektrozawór czy to nie przypadkiem ten z lewej strony pod ez od rewersu ??

 

 

agrotronik@wp.pl 

pozdrawiam 

Opublikowano

Tak, jeden z kodów pokazuje rownież błąd rewersu. Ale patrząc na wszystkie kody to problem leży prawdopodobnie nie w poszczególnych podzespołach ale w wiązce kabli lub we wtyczkach połączeniowych. Teraz należałoby dokładnie " przestudiować" schematy elektryczne i znaleźć wspólny punkt do wszystkich błędów. Bo mało możliwe aby nagle awarii uległo tyle podzespołów.

Opublikowano (edytowane)

A więc instalaja od tego elektrozaworu jest OK  po podaniu na niego napiecia  przy wtyczce od sterownika i na elektrozawór od rewersu Ciągnik rusza więc instalacja jest ok  wiec może elektrozawór ma nie taką opornośc ale wszystkie na ciagniku mają ok 11 do 16 ohm 

 

Co do wtyczek to posprawdzałem na pierwszym miejscu oraz punkt masy dla wszystkich EZktóry znajduje sie z tyłu ciągnika w oklolicach podnośnika 

Edytowane przez makel9
Opublikowano

pisałem już że jesli to ten z prawej lewej strony to instalacja sprawdzona , masa ok  jesli sam go wysteruje  oraz elektrozawór od rewersu to ciągnik rusza wiec jest ok 

opornosć ma 13 ohm wiec tak jak wszystkie które znalazłem na ciągniku   wiec nie wiem co mogę jeszcze sprawdzic chyba został tylko sterownik .

 

nie znam sie na fendach zeby to był mf albo class to już dawno bym był po robocie hheheh

Opublikowano (edytowane)

i dlatego tu napisałem heheh a wiec co mogęjeszcze spr czy pozostało mi tylko rozbierać sterownik ??

 

 

chociaz jak tak patzre to ta skrzynia wygląda jak od deutza 

 

 

kosti68 spr PW Edytowane przez makel9
Opublikowano

Mozesz rozebrac sterownik, ale i tak prawdopodobnie nic nie zobaczysz. Uszkodzenie sterownika jest bardzo malo prawdopodobne. To ze napiecie nie wychodzi ze sterownika, nie musi oznaczac ze jest on uszkodzony. Zanim na wyjsciu pojawi sie napiecie musi byc spelnionych pare rzeczy. Z drugiej strony sterownik rozpoznajac blad i wysylajac kod 4.1.10 nie moze dokonac pomiaru cewki elektrozaworu neutralnego (brak mu wlasciwej rezystancji). 

Opublikowano

Witam mam problem w swojej 512 , wywaliło mi błędy  5.1.93 , 5.1.83

ciągnik zapala i chodzi normalnie natomiast gdy tylko nacisnę sprzęgło pojawia się czerwony trójkąt z taka tarczą i jakby termometrem z boczku , objawy są takie ze nie działa rewers , po przełączeniu na inny kierunek zgaszeniu ciągnika ponownym odpaleniu wtedy dopiero się przełączy , cały czas migają te kontroli i pika brzęczyk nie mam pojęcia co robić...... ma ktoś może te tabele błędów?

Opublikowano

Witam ma problem z Fendt 512c zapala Mi się trójkąt  czerwony błąd 5.1.8.3  i 5.1.4.2 i na wyświetlaczu dżwignia i obok 1234, niestety jak to Mi się zapali nie działa Mi rewers nie chce przełączyć muszę wtedy zgasić odpalić i działa wszystko jak należy dopóki znów się nie zapali czerwony trójkąt, jeszcze przed zapaleniem się czerwonego trójkąta zapala się na wyświetlaczu bez czerwonego trójkąta (krzyżyk z ampułką jak by temperatura) podobno jest to temperatura turboshift prszę was o radę co to może być z góry dzięki

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykK2000
      Następująco, podczas jazdy do przodu zapina dopiero po przełączeniu na 3 lub 4 półbieg, natomiast po wrzuceniu rewersu do tyłu ciągnie już na wszystkich, podczas przełączania półbiegów podczas rewersu do przodu słychać że ciągnik przełącza wszystkie połbiegi ale nie jest w stanie na nich ruszyć z wyjątkiem tego 3 i 4 na których jedzie bez problemu. Żółw zając nic nie zmienia cewki działają prawidłowo.
      Nie wyrzuca żadnych innych komunikatów, z wyjątkiem gdy własnie coś "padło", próbując go wygrzebać na łące do tyłu wrzucił błąd od półbiegów 1,2,3,4 i był zapięty jedynie 3 półbieg wtedy jedynie pojawił się ten komunikat do zjechania.
      Może miał ktoś taki przypadek bądź wie gdzie szukać, przejrzałem juz inne posty ale nie widziałem tam przypadku takiego żeby do tyłu jechał na tych półbiegach a do przodu już nie.
    • Przez Krzychu9557
      Witam pacjent 514c nie mogę odpowietrzyć układu paliwa. Dodam że w podstawie filtra musiałem przegwintowac odpowietrznik na 8 bo już gwintu nie było.nigdzie się nie poci proszę o pomoc
    • Przez Zordon14
      Witam, ile oleju wchodzi do silnika w fendt 515c? nigdzie nie moge znalezc a przymierzam sie do zmiany.
    • Przez konradrolnik6784
      witam czy miał ktoś problem może z nie wyświetlaniem obrotów wałka wom na pulpicie w fendzie 512???
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie wszystkich .Koledzy ma taki problem z fendt 515 jak wjade do  rowu przodem albo najade na bruzde w polu wyskakuje symbol podnosnika.wtedy przestaje działać podnosnik.Musze skasowac błąd zapalic ciagnik od nowa i wszystko wraca do normy. zastanawiam sie gdzie jest problem może ktos tak miał .z góry dziekuje za cenne rady i podpowiedzi pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v