Polecane posty

zbozowy    29

po tym numerze części co wpisujesz, to wychodzi mi że koło ma 25 zębów. od którego biegu to jest?


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bo to jest już inny inny numer zamienia ci automatycznie  , i wtedy trzeba kupić cały komplet naprawczy razem z drugim kołem i tulejki dystansowe , przy czym trzeba jeszcze bardziej  rozbierać skrzynię czekam jeszcze trochę może gdzieś dostanę z oryginału , są identyczne na  z15, z19  jest z17 wszystko to samo ale środek 42mm

 

numer o którym ty piszesz to 3792474m12  na razie dostałem synchronizator za który wołają 8000zł

 

od pierwszego gładki w środku ,czyli koło luźne przed sprzężeniem

Edytowano przez autoostrowski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

http://dezmembraritractoare.com/masseyfergusonserie3600.html jest 17 napisz do nich maila zobaczymy. A ile u korbanka? pytam z ciekawosci.

A ten numer się zamienia bo coś zmienili w konstrukcji i po nowemu idzie z wiekszą ilością zębów? czy czemu się zamienia?

a może to? http://mechanik-sc.pl/massey-ferguson-kolo-zebate-z-17,c21,p8070,pl.html

Edytowano przez zbozowy

Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie po nowemu idzie inny tak udoskonalili u korbanka  coś ponad 4000zł komplet ale nie tylko to jest mi potrzebne jak widzisz synchro już kupiłem  potrzebuję jeszcze kolo podwójne z28 i 30 dziś myślałem że już mam ale okazało się z28na 29 i po ptokach na razie wytrwale walczę bo warto 4 czy 14tyś zł w tydzień czy nawet miesiąc to ja nie zarabiam żeby ulokować w złom ,

 

pozdrowionka i dzięki za wszystkie podpowiedzi może gdzieś dostanę

 

@zbożowy te właśnie są w środku 42mm  a ja potrzebuję 52mm ale właśnie  o to chodzi dzięki 

Edytowano przez autoostrowski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

niby te numery części się zamieniają i powinny pasować zamiennie. napisz tam do tych z pierwszego linku, mają dużo szrotu na sprzedaż to może coś znajdą


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 wiesz gdzie to jest w rumunii  jak by było to można podjechać nie tak daleko tylko jak się  dogadać i czy tam się normalnie jedzie   , nie ukrywam że wolał bym coś u niemca bo jestem niemiecko języczny i nie stanowi to dla mnie problemu ,

 

nr części koła podwójnego 3618976m3

Edytowano przez autoostrowski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

tej czesci to już nigdzie nie znajduje. chyba zostanie Ci sprzedać go na części albo kupić jakiegoś spalonego jak się trafi.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PSYTA10    0

Czy do tego MF da się założyć ładowacz czołowy, który jeździ w c 385 metaltech tur-16 na 3 dźwignie dało by się go przerobić na elektro zawory zeby było na joystick?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , ciśnienie na magistrali 19 bar czyli dobre, zauważyłem tez ze na półbiegu na zającu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , tak jakby nie chciał przełączyć, po przełączeniu na zajaca ciśnienie na magistrali spada do 9 bar
       Co może byc przyczyną ? 
    • Przez lukaszkuc
      Witam jak zmierzyć napięcie na czerwonym kablu podłączonego pod potencjometr rewersu

    • Przez tomaszkom
      Witam.Massey Ferguson 3065  brak prądu kierunkowskazu lewego w gniezdzie przyczepy.Podpowie ktoś gdzie szukać? Może jakiś schemat zdjęcia gdzie wpięta jest wiązka gniazda przyczepy.Pozostałe prądy są.
    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , zauważyłem tez ze na półbiegu na zajacu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , po przełączeniu na zółwia na luzie problem ustępuje , gdy jest rozgrzany i jest na zajacu sam zmienia na zółwia , pompe wymieniono w 2016 roku na nową, wymieniony filtr hydrauliki i wyczysciłem filtr niskiego ciśnienia od wspomagania,od czasu do czasu zaświeca sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach
    • Przez lukaszkuc
      Witam mam problem z wbiciem biegów na zapalonym silniku ,a na zgaszonym da się wbić 
      Massey6120
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj