Skocz do zawartości

John Deere 1177 problem z multi zegarem,ustawieniem wiatru,panelem w słupku,załączeniem sieczkarni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Panowie mam problem z John deere 1177 z 1992 mianowicie

-nie pokazuje żadnych obrotów na multi zegarze przy włączonej młocarni, nie świeci się dioda przy joystku

-nie można ustawić wiatru z kabiny ,ale jak się poda prąd z akumulatora bezpośrednio do silnika od przesuwu to chodzi normalnie

-to samo z sieczkarnią jak się poda prąd na elektromagnes przy kole prosto z aku to normalnie rozłącza i załącza

-brak wyświetleń na panelu w słupku nawet o stanie napełnienia zbiornika ziarna nie mówiąc o zapchaniu wytrząsaczy czy podajnikach

 

proszę o pomoc i z góry dziękuje

 

dodam że po sezonie była wymieniona stacyjka o tej samej ilości pinów , nie wiem czy to ma jakiś wpływ

Opublikowano

podepnę się pod pytanie bo u mnie w 1174 wszystkie te kontrolki i multizegar włączają się ale z opóźnieniem ok 15-20 sekund. po tym czasie dopiero załącza się szarpacz (elektromagnes) może to kwestia braku masy lub coś w tym stylu? 

Opublikowano (edytowane)

Witam

Pobawię sie w archeologa i odkopie troche temat.

Kupilem nie dawno jelonka 1177s2 i tez mi nie dziala multi zagar tzn jojstik jest martwy nie ma zadnej kontrolki i zadna kontrolka awaryjnosci nie dziala i w kabinie slychac brzeczyk. I mam pytanko jak ugrysc tez temat gdzie zajrzec

Z gory dzieki pozdrawiam

Licze ze ktos kto mial podobny problem    pomoze:-p

 

Edytowane przez marcinekkk
Opublikowano

u mnie (1174 SII)  problem był z wyłącznikiem krancowym króry wiidać pod kabiną  wchodząc po drabince nad kołem. w momencie załączania młocarni dzwignią krańcówka nie ruszała się. pomogło wd40 :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v