Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
KacperMaksalon

pokrywa dachu mtz 952.4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam. Czy może ktoś mi powiedzieć gdzie moge zakupic plastikowy dach do belarusa 952.4 niestety moj sie połamał ze starciem z garażem. Chodzi o tą część ktora jest podnoszona przes siłowniki. przednia czesc z halogenami została cała za odpowiedzi bardzo dziekuje :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtezecik    7

hej musisz zamówić u sprzedawcy bo dużo rzeczy nie wystawiają a są dostepne
może agromar? z Wągrowiec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@emtezecik znalazłem taką strone "AGROMOTO-PiAST" to jest w sieradzu moze oni byli by w stanie zamowic mi cos takiego? Niby specjalizuja sie w ciagnikach marek wschodnich. I jeszcze jedno ile mniej wiecej moze kosztowac taki dach?

http://www.agromotopiast.pl/

Edytowano przez KacperMaksalon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomb2
      A więc szukam jakiejś nowej kabiny do mojej 60-tki teraz mam takie zerdzewiałe blaszane starocie więc czas na nowe blachy. Nie będę pakował w c-360 niewiadomo jakiej kasy ale może macie jakieś spostrzeżenia na temat rzemieślniczych kabin, na co zwrócić uwage jakich unikać ?
       
      Lekko zejde z tematu jaki kolor C-360 preferujecie ? Bo nowe blachy muszą być pomalowane oczywiście żółty czy czerwony
       
      Temat dotyczący starszych kabin:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31223-stare-kabiny-wygluszanie-starszych-kabin/
    • Przez Lambo23
      Witam
      Kupiłem ciągnik Fendt 308C z 2000r
    • Przez fliegl
      Mam prośbę dla posiadaczy kabiny czeskiej którzy posiadają jeszcze ramkę
      o zmierzenie jej tak jak zaznaczyłem na zdjęciu.
      Ja niestety takiej ramki nie posiadam a chciał bym taką zrobić.
      Z góry serdecznie dziękuje.
       



    • Przez EnergyStar
      Witam serdecznie. mam wladzia z 1983r. wszystko pięknie tylko nie mam tylnej szyby. ani ramy do niej no i w zimne dni dmucha. a w suche i gorocę wali sie kurz:( moze ma ktos pomysl jak zrobic? by szyba byla otwierana. wybrać szybe czy pleksie?. jak tak to jaką i gdzie kupic? jaka zrobic rame? szyba musi sie wysoko podnosic, bo władek w moim gospodarstwie robi przy wszystkim ( mam 5ha) wiec aby nie kolidowało to z obsługą opryskiwacza i innymi maszynami wysoko podnoszącymi. Dziękuję
    • Przez diabel23
      Witam , w tym temacie chciałbym opisywać modyfikację swojego ursusa  
      W planach mam :
      -wymianę kabiny (Chętnie kupię używaną kwadratową,sokółkę itp.)
      -wymiana maski i błotników 
      -Zmiana tylnich kół na szersze a przednie na balonówki
      -Pomalowanie wszystkiego
      -Drobne naprawy usterek 
      -Założenie wspomagania
      Z czasem będzie pewnie więcej planów na modyfikację
      Jeśli podsuniecie mi więcej pomysłów będę wdzięczny
      Dzisiaj ursus wygląda tak :

×