Wiktor1

Wycie hydrauliki w HSX 140 przy użyciu przekażnika wom 1000 obr.

Polecane posty

Wiktor1    1

Witam czy ktoś posiada ciągnik zetor HSX 140 i używa go do przyczepy samozbierającej z rotorem na 1000obr, brony wirowej 1000obr ? Ja posiadam   i przy użyciu przekaźnika wom 1000 obr schodząc z półbiegu zaczyna wyć hydrauliki. Gdy serwis powiedział ze ten typ tak ma, przestałem zwracać uwagę i rozsadziło mi kosze sprzęgłowe wzmacniacza momentu a po kilku motogodzinach kosz przekaźnika wom . Czy ktoś spotkał się z takimi objawami ? proszę o kontakt Pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
keis71    19

Witam,pracuję HSX 140 trzeci rok ,chodzi w przyczepie zbierającej Krone ,tyle że na 540 obr/min.Żadnych niepokojących odgłosów nie słychac ,na 1000 nie pracuję bo nie ma takiej potrzeby,ale to wycie raczej normalne nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wiktor1    1

Witam a może wiesz czy to normalne że filtr magnetyczny jest cały w opiłkach bo u mnie tak jest i to podobno świadczy o słabej skrzyni bo skąd one się biorą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
keis71    19

W opiłkach to może być,ale na początku użytkowania ,u mnie zapchał się przy 500 mth,bo prawdopodobnie na przeglądzie nie wymienili filtra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
F1250    0

Może trzeba wymienić olej.

Edytowano przez F1250

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez prezes3p
      witam mam problem z silnikiem a dokładniej na wolnych obrotach chodzi nie równo i trzeba go gazować żeby chciał jechac jest strasznie zamulony. miał ktoś taki problem??
    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez pupek
      Czy do demontażu zwolnicy trzeba demontować całe sterowanie hamulcami, czy wystarczy tylko zlizować hamulce?
    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj