TheMartus

Schemat biegów proxima 65

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adrian_bak1
      Witam,
      Mam problem, mianowicie z silnika znika olej a stan zwiększa się w skrzyni. Uszkodzony simering na pompie hydraulicznej ? Miał ktoś podobny przypadek w tych ciągnikach ?
      Z góry dziękuję za pomoc. 
    • Przez radek5314
      Gdzie znajduje się przekaźnik świec żarowych w Zetorze 10540 w ktorym miejscu dokladnie?
    • Przez Kamil32345
      Witam tu Kamil. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad podkręceniem silnika w zetorze forterra 110 rok 2012 która posiada 107km na 136km. Myślę tak zrobić żeby ciągnik miał lżej w maszynach. W Zetory forterry 140 posiadają 136km i ja chciałbym mieć to moc w mojej forterze 110. Tylko się zastanawiam czym się różnią te dwa silniki. Zetor forterra 110 posiada silnik typu: 1306 a forterra 140 posiada silnik typu: 1606. Chciałbym się dowiedzieć czy będzie to bezpieczne dla silnika w moim zetorze i czy coś po za zwiększeniem dawki paliwa będzie trzeba zrobić. Byłbym wdzięczny jak ktoś by wyraził swoją opinie na temat podkręcania i czy silnik z tak podkręconą mocą da rade i czy się nie rozleci, Pierwszy raz piszę na takim forum rolniczym i proszę o zrozumienie. z góry pozdrawiam i dziękuje. 😀 
    • Przez ajatojlach
      Witam, mam problem z odpaleniem ww, ciągnika, mianowicie: po przekręceniu kluczyka i po nagrzaniu świec żarowych, po przekręceniu kluczyka w pozycję start, ciągnik nie odpala. Słychać tylko jakby jakiś przekaźnik lub elektromagnes zaczął odbijać, a ciągnik nie odpala. Akumulator dobry, podładowany profilaktycznie, prąd do rozrusznika dochodzi, dzień wcześniej wszystko ok było. Ciągnik z 2016...
    • Przez adamek1942
      Witam panowie mam pytanie nr 1. czy to normalne żeby ciągnik po  pracy okolo 2 h(nawet nie ) miał tak gorący most tylni że aż się dotknąć nie da (parzy) ????? Hamulce nie trzymają bo słychać jest jak puszczają i zresztą czuć jak hamują trzeba dobrze nacisnąć pedał żeby zahamowały gwałtownie. Wcześniej pracowałem c 360 ale taki gorący to nigdy nie był nawet po sieczkarni od kukurydzy. 
      Drugie pytanie jest takie czy jest możliwość przedostania się oleju z silnika do skrzyni ??? albo do układu wspomagania ?? bo ubywa koledze oleju w proxie prosił żeby spytać,  a silnik pracuje bez zarzutów .
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj