ipf_jobs

Praca we Francji na uboju

Polecane posty

ipf_jobs    0

Witam,

dla naszego Klienta poszukuję osób do Francji na stanowisko uboju. Praca od zaraz. Zainteresowanych proszę o przesyłanie CV na adres: rekrutacja@ipf.jobs lub kontakt telefoniczny 571 339 606.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez JurekOgorek1
      Witam wszystkich. 
      Nie jestem rolnikiem ale czy mogę hodować kilka tuczników na własny użytek bez rejestracji i czy nic mi za to nie grozi jak będę np prowadził mini blog albo jakiś wideo blog na YouTube? 
      Podpowiedzcie mi czy mogę pokazać tucznik bez kolczyków i wgl bez zgłaszania na YouTube i czy nic mi nie grozi z tego powodu? 
      Mieszkam na wsi ale gospodarstwa nie mam i nie będę miał ale na własny użytek tuczniki i brojlery chcę hodować. 
      Dziękuję za odpowiedzi i jestem dobrej myśli 😉
    • Przez siwymirek
      Witam wszystkich pytanie jakie macie opinie o współpracy z firmą Agri plus lub Cedrop(gobarto) ktoś współpracuje z nimi jak warunki wstawiony towar jakieś opinie?? Dzięki za info 
    • Przez zielskoq7
      witam, lada dzień podpisuje umowę (anex) na pierwszy rzut warchlaków (700szt) od Firmy Agri Plus, przerobiłem połowę tuczarni - czyli, ruszta, paszaoiągi itp. Jak ktoś współpracuje z tą firmą to proszę o wypowiedz, na co zwracać szczególną uwagę i ogólnie jak współpraca z tą firmą. Dodam jeszcze, że posiadałem własną produkcję ( cykl zamknięty ) 70 loch, na dziś dzień zlikwidowałem wszystko. Zboże sprzedałem ponad 200t i dużo lepiej na tym zyskałem niż bym miał trzymać własny tucz.
    • Przez masseyferguson6140
      Mam pytanie kiedy kastrujecie prosiaki,my staramy się przy maciorze przed odsadzeniem.
    • Przez dzikiWschód