Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

ja lałem do Forda tego Turdusa i niby sobie chwaiłem, ale w sklepie mi doradził Mobil1 za 14 zł/l i traktor całkiem inaczej pracuje. Do Turdusa już nie wróce, tym bardziej że znalazłem Mobil1 po 12 zł/l :P

Opublikowano
  Marka Mobil ™ składa się obecnie z czterech marek:  
  1. Mobil 1™
  2. Mobil Delvac™
  3. Mobil Super™
  4. Mobil ™ Industrial

Mobil 1™ to nie jest nazwa konkretnego oleju tylko zastrzeżona nazwa całej serii olejów „niemalże” w pełni syntetycznych. Niemalże, bo nie wszystkie są w pełni syntetyczne. Są naprawdę światowej klasy i rzeczywiście spełniają wyśrubowane wymagania, zaś niektóre parametry przewyższają obecne normy.

Seria olejów Mobil 1™ składa się obecnie z siedmiu olejów:

  1. Mobil 1 New Life 0W-40
  2. Mobil 1 ESP 0W-40
  3. Mobil 1 Peak Life 5W-50
  4. Mobil 1 ESP Formula 5W-30
  5. Mobil 1 Fuel Economy 0W-30
  6. Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40
  7. Mobil 1 0W-20

Co ciekawe a nawet intrygujące, żaden olej z serii Mobil 1™ nie był testowany w silnikach ciągników rolniczych i żaden z nich nie spełnia ich norm, co za tym idzie nie jest dopuszczony do stosowania w silnikach ciągników! To nie znaczy, że się nie nadają lecz tak naprawdę nie wiadomo do końca, jak takie silniki zachowują się po zastosowaniu któregokolwiek oleju z tej serii.

 

Najbliższe oleje marki Mobil które można zastosować w ciągnikach to seria Mobil Delvac™. To specjalna seria olejów dla pojazdów użytkowych w tym samochodów ciężarowych oraz poniekąd ciągników rolniczych. Tu znajdziemy sześć olejów:

  1. Mobil Delvac 1™ LE 5W-30
  2. Mobil Delvac 1™ 5W-40
  3. Mobil Delvac™ XHP ESP 10W-40
  4. Mobil Delvac™ XHP Extra 10W-40
  5. Mobil Delvac MX™ Extra 10W-40
  6. Mobil Delvac MX™ ESP 15W-40

Z tej palety można dobrać naprawdę dobrej jakości olej, gdyż są to oleje do silników diesla, który będzie bardziej odpowiedni do zastosowania w silniku ciągnika rolniczego. Od razu zaznaczam, że są to oleje w większości półsyntetyczne, ale naprawdę pierwszego sortu. Niemalże każdy z tych olejów jest godny polecenia, z pewnymi zastrzeżeniami co do Mobil Delvac MX™ ESP 15W-40 (polecany dla starszych jednostek) oraz Mobil Delvac 1™ LE 5W-30 (typowo zimowy).

Opublikowano

Juz ją kupiłem , olej jutro kupie i to turdusa bo mam jeszcze 8 l , a tu chyba 9.5 . Jest taki lekki wyciek w miejscu gdzie wal wychodzi ze skrzyni gdzieś w tej okolicy ale na te lata to jestem z niej zadowolony

Opublikowano

O ile ten po 12 zł /litr to naprawde MOBIL a nie jakas mieszanka. Chyba ze bierzesz jednorazowo z 50litrów to tez w takiej cenie kupie a nie banke 5l czy dwie

 

brałem od niego Turdusa i nie narzekałem ;) Gość ma sklep motoryzacyjny, ale sprowadza oleje również do traktorów

Opublikowano

To gdzieś tam , tylko niespod tej pokrywki gdzie jest sylikon tylko z połączenia przodu z tyłem . Dzis wytarlem tam do sucha i jutro zobaczę
Wiem ze na zdjęciach mało będzie widać ale chyba jak cos trzeba będzie rozpolowic ciągnik

post-166638-0-05909800-1466016306_thumb.jpg

post-166638-0-92664200-1466016785_thumb.jpg

Opublikowano

Wejdź lepiej na stronę Agro-Serwis w Zambrowie i tam wejdź w części, i daj na --Pobierz pełen katalog części do swojej maszyny--. Wymagana jest rejestracja , ale reklam nie przysyłaja :) Dalej wybierzesz swój model i pobierz.

 

Te katalogi na stronie oficjalnej Clasa są wykastrowane.

Opublikowano

Ja tam nie wiem czego i jak szukasz. Jest podział na podzespoły, rozpisane strony, z boku lub na dole numery wszystkich części ze schematu.

 Chyba, że masz jakieś katalogi bez numerów części. I pomieszane do tego...

Opublikowano

pisałem ,że mam katalog z Zambrowa  a oznaczenia podzespołów nie odpowiadają numerom stron i jak nie znasz numeru strony na której jest część której szukasz to muszę przeglądać cały katalog

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v